Hedwig istus vaikselt oma toas. Muusika mängis. Kedagi polnud kodus.
Ta oli alati olnud teise mõtlemisviisiga. Aga Ta teadis ka, et Temaga ei ole kõik korras.
Ta oli pidevalt üksi. Ta oli müürilill. Ta mõtles, mis tunne on surra.
Issand, vaata mis Hedwigil seljas on! Moetunnetust tal ikka üldse ei ole
Mida Sa vaatad, nohik?
Palun tee kõigile teene ja sure
Ema oli tüdrukule alati öelnud, et Ta oleks tugev ja ei tee sellistest lausetest välja.
Ja kõik need aastad oli neiu lihtsalt naeratanud ja mõelnud, et kohe on lõpp.
Kohe on kooli lõpetamine.Saage aru, kui raske on reaalseses elus kool oma prioriteediks seada, kui koolis peab lisaks õppimisele mõtlema ka sellele, milliseid lauseid tänane päev toob.
"Kas sillalt hüppamine või üledoos?" arutas Hedwig omaette toas. Võimalusi on nii palju.
Neiu kolas parajasti internetis kui leidis midagi huvitavat. Suitsiidiklubi. Klikkis lehele. Seal oli pikk nimekiri inimestest vanuses 14 kuni 18. Lisaks nimedele oli keset lehte kiri.
"Asukoht on salastatud. Järgmine kohtumine on 2*2r_e71&nn<25i'*ll2?l "
"Kuidas ma millestki sellisest aru peaksin saama..?" pomises ta oma ette. Vaikselt alustas neiu koodi lahtimurdmist, kuni lõpuks mõistis.
"Järgmine kohtumine on äärelinna sillal."
Niisiis tõmbas tüdruk jaki selga ja läks vaatama, kes sillal kohtusid. Ööhämaruses oli näha, et sillal oli umbes 20 inimest. Ta astus nende juurde, kuid nad jätkasid segamatult vestlust.
"..niisiis oleme täna kogunenud siia, et saata Stella viimsele teele. Kes soovib Talle midagi veel öelda, siis nüüd on see hetk."
Pika mehe kõrval seisis umbes 14- aastane kõhn neiu. Hedwigi kõrval aga üks 16- aastane tumeda peaga kutt."Mis toimub ja kes on Stella?" sosistas Ta poisile
"Stella on see, kes seisab Gregori kõrval. Gregor on see, kes just kõnet pidas. Ja mis toimub? Toimub see, et me saadame Stella viimesel teele."
"Mis mõttes viimsele teele..?" ei suutnud tüdruk mõista.
"No mis mõttes. Stella hüppab sillalt alla kohe."
Hedwig liikus vaikselt taha poole ja üritas aru saada, kas see kõik oli päriselt. Suitsiidiklubi. Kas nii see nägigi välja?
Ta suutis vaadata ettepoole. Stella ei olnud enam Gregori kõrval. Ta oli silla äärel. Ja ta hüppas. Ta jooksis silla äärele ja vaatas, kuidas Stella pimedusse kadus.
Oligi kõik. Stella oli surnud.
VOCÊ ESTÁ LENDO
suitsiidiklubi. (ÜMBERKIRJUTAMISEL)
Mistério / SuspenseOn täiesti tavaline õhtu Hedwig'i õhtus. Vähemalt seni, kuni Ta avastab enda jaoks suitsiidiklubi. Mida teha, kui enam ei jaksa ja kõik on toeks, et oma retke lõpetaksid? Ja mis saab siis, kui armastus jääb teele ette? See on suitsiidiklubi. nb! fr...