Hedwig ärkas haiglas. Tema silmad olid udused ja Tema pea valutas. Tema voodi kõrval olid erinevad kompuutrid, mis jälgisid ilmselt Hedwig'i südametööd ja muud tähtsat.
Neiu voodiäärele oli toetunud ema, kes oli jäänud magama.
Ta ei saanud aru, mis toimus. Miks Ta haiglas oli? Kas Ta oli nüüd surnud? Ta ei saanud ju selliselt kõrguselt kukkudes ellu jääda.Järsku avas ema silmad. Ta nägi oma tütre pilku ja ema silmi täitsid pisarad.
"Sa oled ärkvel. Lõpuks."
Ema hääles oli kuulda kergendatud ohet.
"Mis juhtus, kaua ma magasin?"
"Sa ilmselt ei mäleta midagi, oota, ma kutsun arstid ja siis räägime. Issand, ma olin juba unustanud kui armas Su hääl on."
Ema kõndis oma nutuse häälega toast välja.
Hedwig oli endiselt segaduses. Miks Ta ema oma tütre häält ei mäletanud?Ei tea, kas Tal on mäluga probleeme, et Ta isegi mu häält ei mäleta mõtles neiu omaette.
"Oi! Tere, Hedwig. Meeldiv kohtuda!"
Doktor astus koos emaga neiu palatisse.
"Nägid, me ei kaotanud lootust. Sa oled meil ikka üks keerukas patsient, panid meil siin kõigil vahel südamed seisma. Oled võitleja, seda ma Sulle ütlen!"
"Oodake, nüüd olen ma küll segaduses. Kaua ma magasin?"
Arsti suust oli kuulda väikest naerujoont.
"Magasid? Hedwig, tehniliselt olid Sa koomas. Kas Sa mäletad, mis juhtus?"
"Ei? Või noh, viimasena mäletan silda."
Arst vaatas emale murelikult otsa ja küsis neiult:
"Silda? Olgu. Algus seegi. Mäletad Sa, mis seal juhtus?"
"Jah. Kutsuti politsei, sest ma olin silla äärel. Ma hakkasin sillalt alla tulema, ma vannun ema! Aga ma libisesin ja kukkusin. Tegelikult olen ma segaduses. Kuidas ma ellu jäin?"
Nüüd sekkus vestlusesse ema.
"Kullake, Sa pole kuskil silla äärel olnud. Sillal olime me aga küll, kui õnnetus juhtus. Kas Sa autoavariid ei mäleta?"
Neiu oli rohkem segaduses kui kunagi varem.
"Misasja? Nüüd ei saa ma küll enam midagi aru."
Arst lausus: "Hedwig, Sa oled olnud koomas kolm kuud. Tehniliselt oleks kolm kuud 4 päeva pärast täis saanud ja me mõtlesime, et ei saagi Sind välja."
KAMU SEDANG MEMBACA
suitsiidiklubi. (ÜMBERKIRJUTAMISEL)
Misteri / ThrillerOn täiesti tavaline õhtu Hedwig'i õhtus. Vähemalt seni, kuni Ta avastab enda jaoks suitsiidiklubi. Mida teha, kui enam ei jaksa ja kõik on toeks, et oma retke lõpetaksid? Ja mis saab siis, kui armastus jääb teele ette? See on suitsiidiklubi. nb! fr...