•10.,,Oba máte školní trest."

6.8K 491 48
                                    

Jak moc jsem si v té chvíli přála mít Harryho neviditelný plášť! Srdce mi tak divoce bouchalo do hrudi, že jsem si myslela, že to musí ten dotyčný slyšet. ,,Slečno Grangerová!" otočila jsem se na patě, a podívala se na místo, ze kterého jsem slyšela onen hlas. Zněl jako Snapeův. Tak teď nevím, jestli si ze mě Draco dělá dobrý den a nebo je to opravdu profesor-

Uslyšela jsem smích a to mě donutilo přestat přemýšlet o oné osobě. Takhle se smál jedině-

,,Draco!" vyjekla jsem tiše a zmijozelský princ vystoupil ze stínu. Dopadala na něj měsíční zář a já zahlédla, že je úplněk. ,,Vyděsil jsem tě?" viděla jsem, jak se pobaveně usmál. ,,Ani nevíš jak! Lekla jsem se, že je to někdo z profesorů!" Draco přistoupil blíž ke mně a zář měsíce už na něj nedopadala. Lehce se dotkl ukazováčkem mé tváře. ,,Nechtěl jsem tě vyděsit."

,,Co jsi mi potřeboval říct tak důležitého, že to nemůže počkat na zítra?" zeptala jsem se ho zvědavě. ,,Slečna Grangerová je zvědavá, jak tak koukám. Takže-" Draco byl přerušen.

,,-takže slečna Grangerová bude muset počkat na zítřejší ráno. To jste chtěl říct, pane Malfoyi?" za mnou se ozval ledový hlas. Strnula jsem. Tak přece jenom nás našli. ,,P-pane profesore," zakoktal se Draco a přísahala bych, že se mírně otřásl. ,,Není náhodou už dávno po večerce? Co jste si potřebovali říct tak důležitého? Milosté vyznání? Tak s tím budete muset počkat do rána!" vyštěkl Snape. ,,Zítra máte oba dva školní trest v mém kabinetě. Buďte tam přesně v pět hodin!"

,,Ale pane profesore-" chtěla jsem něco namítnout, ale on mě přerušil dřív, než jsem to stačila říct. Jak jinak, že? ,,Nepotřebuji znát váš názor, slečno Grangerová. Řekl bych, že to znělo dost jasně. Odebírám Zmijozelu a Nebelvíru třicet bodů. Dobrou noc!" po zemi šustil jeho černý plášť, jak se otočil a rychle odcházel do svého kabinetu. Takže díky Dracu Malfoyovi mám školní trest!

•••

Mířila jsem na snídani a všechny kolem sebe ignorovala. Stále jsem byla naštvaná na Draca a to s ním a s Harrym mám jít ještě do Prasinek ke Třím košťatům! Sedla jsem si k nebelvírskému stolu vedle Ginny a ta, rozhozená mým chováním, na mě upřela tázavý pohled. ,,Hermi, jsi v pohodě? Vypadáš naštvaně," podotkla. ,,Ach, ty sis toho všimla, Ginny?" zavrčela jsem a napila se ze svého hrnku.

,,No tak promiň. Jsi fakt naštvaná. Co se stalo?" zeptala se a posunula se ke mně blíž. ,,Mám dnes školní trest u Snapea díky Malfoyovi. Včera v noci nás viděl spolu před knihovnou po večerce," sdělila jsem jí stručně. Že jsem ještě včera večer přemýšlela, co cítím ke Dracovi? Dnes už jsem to věděla jistě. Je to stále ten nafoukaný zmijozelský princ, který mě má za mudlovskou šmejdku!

,,Ou. Já si svůj trest odpykám dnes v osm a ty ho máš taky dneska, ale v pět, a ještě k tomu s Malfoyem," zašklebila se. ,,Tak si to užij, jdu na famfrpálový trénink!" rozloučila se a vyběhla z místnosti.

,,Ahoj," zamumlal vedle mě rozpačitě Draco. ,,Zdravím," pronesla jsem chladně. Ani jsem nepostřehla, že si sednul. ,,Zlobíš se hodně?" zeptal se ublíženě. ,,Já ani nevím, princátko," odsekla jsem mu. ,,Budu na tebe čekat deset minut před pátou před jeho kabinetem a ty Prasinky na dnes ruším," špitl a jak přišel tak i odešel.

•••

Běžela jsem ke kabinetu profesora Snapea. Bylo pět minut před pátou. Draco už tam musí určitě čekat. Jen tak tak jsem popadala dech, když jsem zabočila za roh a konečně spatřila jeho kabinet. Draco tam stál a když mě uviděl, lehce se pousmál. Já si připadala jako Snape, měla jsem kamenný výraz. ,,Myslel jsem, že nepřijdeš," řekl místo pozdravu a já na nic nečekala a zaťukala na dveře.

Dveře se otevřely a v nich stál se smíšenými pocity ve tváři profesor Snape. Když viděl, že jsme to my dva, napětí v jeho tváři se značně uvolnilo. ,,Ach, to jste jen vy dva...tak tedy pojďte dál."

Omfg, před vydáním jsem utrpěla infarkt. Půlka kapitoly mi zmizela-,-
Po vážně vážně vážně vážně dlouhém přemýšlení *měla jsem napsat víc slov 'vážně'* a zachováním chladné logiky *wtf, co to je xD* jsem se nad tím zamyslela *co je myslet?* a popadla svou milovanou hůlku z hruškového dřeva a jádrem draka, vyčarovala jsem kapitolku zpět!
Lol, co mě to zas napadlo...připadám si buď jako zdrogovaná a nebo pod vlivem Imperio xD
Každopádně, máme tu new díl, 10.kapču a skoro 1K reads, za což ohromě děkuji!
Zítra tedy kapitolka nebude, čekejte ji snad v pátek, a v komentářích nezapomeňte poděkovat BadRavenclawGirl za to, že mi napsala o novou kapitolku:DD
Oukej, už jsem zdlouhavá jako Brumbál při svých proslovech, takže já se jdu přemístit do postýlky s knížečkou a zachumlám se do peřinky, protože miluji svojí krásnou postýlečku!
*hej, já jsem ale fakt v pohodě:'DD*
Jo! A ano, několik z vás mělo pravdu, byl to Snape. Kdo jiný taky, že?
Sakra, a ještě poslední otázka, fakt, přísahám. Co říkáte na změnu vztahu mezi Miou a Dracem?:)))
Zas žádná scéna s Rictorem, příště už snad bude!:(
°Neplecha ukončena°
Thx, ILY❤

,,Scared?" ,,You wish." ✔ | ᵈʳᵃᵐⁱᵒⁿᵉ ¹Kde žijí příběhy. Začni objevovat