Používateľ Meaningless_boy vám posiela žiadosť o priateľstvo.Prijali ste žiadosť.
Courtney_xoxo: Poznáme sa?
Prepáč. Ahoj ;)
Meaningless_boy: Možno a ahoj :)
Courtney_xoxo: Možno? Áno či nie?
Meaningless_boy: Ja ťa poznám, ale ty mňa nie :(:
Courtney_xoxo: Tak prečo si mi poslal žiadosť?
Meaningless_boy: Prečo si ju potvrdila? :*
Courtney_xoxo: Pýtala som sa prvá. Ale ak chceš, tak si ťa idem zmazať ;)
Meaningless_boy: Nie.
Chcel som si s tebou písať, tak prosím.
Courtney_xoxo: Ale ja ťa nepoznám, čo ak si nejaký úchyl. Prečo by som si s tebou vôbec mala písať?
Meaningless_boy: Nie som žiadny úchyl. A prosím daj mi šancu, skús to.
Courtney_xoxo: Och, no dobre. Skúsim :)
Meaningless_boy: To som rád.
Ako sa máš?
Courtney_xoxo: Celkom to ujde.
Ako sa vlastne voláš?
Meaningless_boy: To ti nemôžem povedať, lebo by si zistila, kto som a už by si si so mnou viac nepísala.
Courtney_xoxo: A prečo tu máš také meno? (Meaningless_boy)
Meaningless_boy: No lebo to aj som :(
Courtney_xoxo: Nie si bezvýznamný. To si o sebe nemôžeš myslieť. Každý človek je v niečom výnimočný a nikto nie je bezvýznamný.
Meaningless_boy: Som, nie som ako ty. Ty máš všetko a všetci ťa majú radi.
Courtney_xoxo: Naozaj si myslíš, že všetko je len o tom? O tom, že ťa majú ľudia radi? Niekedy si želám, aby sa o mňa nikto z tých ľudí nezaujímal. Aby neriešili čo mám oblečené, ako vyzerám a milióny ďalších nezmyselných vecí.
Meaningless_boy: Uznávam, niekedy to lezie na nervy, ale ak by si mala každý deň počúvať ich vysmievanie... Nezvládla by si to.
A ani ti to neprajem zažiť :(
Courtney_xoxo: To ma naozaj mrzí Mean, že ťa šikanujú, chodíme do rovnakej školy?
Meaningless_boy: Chodíme. A prečo Mean?
Courtney_xoxo: Mean, preto, lebo neviem ako sa skutočne voláš, tak budeš Mean :D
Kto ťa šikanuje?
Meaningless_boy: No dobre, nie je to najhoršie.
Nie si veľmi zvedavá?
Courtney_xoxo: Som, ale taká som a to už nezmeníš :D tak teda kto?
Meaningless_boy: Nikto, to je jedno.
Courtney_xoxo: Nie je to jedno, snažím sa ti pomôcť a nie ti ublížiť tak mi prosím povedz o koho ide.
Meaningless_boy: Niektorí z tvojich slávnych kamarátov.
Courtney_xoxo: Ktorí?
Meaningless_boy: Nemôžem ti to povedať. Ak by to zistili, tak by mi ublížili ešte viac ako obvykle.
Courtney_xoxo: Ktorí?!! Neublížia ti, len mi musíš povedať, ktorí.
Meaningless_boy: Prosím, nerieš to.
Courtney_xoxo: Nie! Nikto tebe ani nikomu inému nebude ubližovať. Chcem vedieť tie mená!!
Meaningless_boy: Nechaj to tak.
Ty ma ignoruješ?
Prečo?
Prosím odpíš. :(
Courtney_xoxo: Ak mi nepovieš kto, nemám sa s tebou o čom baviť.
Meaningless_boy: Ty si riadne tvrdohlavá.
Tak dobre, Chris a jeho kamoši.
Courtney_xoxo: Neboj sa už ťa šikanovať nebudú. Ešte jedna otázka.
James ťa nešikanuje?
Meaningless_boy: Nie, neboj tvoj frajer sa do toho nezapája, ale nechcem sa o ňom baviť.
Courtney_xoxo: Dobre, ďakujem. Nedopustím, aby ťa ďalej šikanovali, vyriešim to s nimi.
-----------------------------------------------------------
Chat medzi používateľmi Courtney_xoxo a JamesRohn
Courtney_xoxo: Jamie? Môžeš pre mňa niečo urobiť láska? :*
JamesRohn: Jasné, čo potrebuješ?
Courtney_xoxo: Povedz Chrisovi a jeho kamarátom, aby nešikanovali iných. Prosím.
JamesRohn: Láska, vieš aký je Chris...
Courtney_xoxo: Práve, preto, že viem to nemôžeme tak nechať, tak to aspoň skús, na teba dá. Si jeden z jeho lepších kamošov.
JamesRohn: Dobre pokúsim sa, ale prečo si sa teraz o to začala zaujímať?
Courtney_xoxo: Lebo som sa o tom práve dozvedela.
JamesRohn: Dobre hneď ako ho stretnem tak mu to poviem, ale nič ti nesľubujem, Chris je Chris.
Nechceš ísť von?
Courtney_xoxo: Dobre ďakujem ti.
Jasné, prídeš po mňa?
JamesRohn: O pol hodinu som tam. Stačí, či potrebuješ viac času moja princezná? :*
Courtney_xoxo: Stačí ty moje princátko :***
JamesRohn: Okay, tak ja idem pa.
Courtney_xoxo: Pa <3
YOU ARE READING
Why not?
RandomCourtney_xoxo: A prečo tu máš také meno? (Meaningless_boy) Meaningless_boy: No lebo to aj som :( Courtney_xoxo: Nie si bezvýznamný, to si o sebe nemôžeš myslieť. Každý človek je v niečom výnimočný a nikto nie je bezvýznamný. Meaningless_boy: Som, ni...