*19*

72 11 1
                                    

Ney-in pohľad

Jane sa začala prebúdzať a všetci sme hneď zbystreli.

,,Ahoooj, ako veľmi si mi chýbala," pribehla som k nej celá natešená a začala som ju objímať.

,,Ah-oj N-ey, môžeš ma pus-tiť?! Nemô-žem dý-ch-ať," povedala dusiaca sa Jane. Moja Jane, ktorú som počula po skoro 2 mesiacoch.

,,Ach, jasné prepáč," povedala som a rýchlo som ju pustila.

,,Ďakujem," zasmiala sa Jane.

,,Vieš ako si nás vydesila?  Vieš ako veľmi si mi chýbala?! By si sa aj čudovala, že ako veľmi, ty opička moja," smiala som sa.

,,A vieš, že si to viem predstaviť?! Určite si bola mimo, lebo si nemala komu vyrozprávať tie tvoje super veci. Ney, ja ťa poznám," povedala Jane.

,,Ja viem," povedala som a ustúpila, aby k nej mohol prísť aj Chris.

Keď ho Jane uvidela skoro sa rozplakala, ona vlastne ani nevedela, že sa potom objavil. Hneď potom, ako ju jeho nepriatelia prepadli. Chúďa, kvôli nemu prišla o dieťa a skoro aj o život, ale aj tak ho stále miluje, je jej to vidieť na očiach. Celé sa jej rozžiarili a začali jej v nich poskakovať malé iskričky, keď ho uvidela.

,,Chris," zajasala.

,,Och, Jane, ako veľmi si mi chýbala," pobozkal ju Chris a po líci sa mu kotúľala malá slzička.

,,Som rada, že si vporiadku," pevne ho objala.

,,Vieš, že ja som radšej?! Milujem ťa Jane a už nikdy nechcem o teba príjsť," povedal a objal ju ešte pevnejšie. Takého som Chrisa nepoznala... Nepoznala som jeho nežnú a milú stránku, nevedela som, že dokáže byť taký pozorný.

,,Aj ja teba," povedala.

,,Jane veľmi si nám všetkým chýbala," povedal Jamie a všetci chalani ju objali.

,,Ďakujem vám všetkým, mám vás veľmi rada. Mám najlepších kamošov, akých len môžem mať, ďakujem," povedala Jane a pustila sa do plaču.

,,To my sme radi, že máme teba," povedali sme s radosťou a slziach v očiach všetci naraz.

Ona si tie slzy zaslúžila, koľkokrát nám vyčarila úsmev na tvári, pomohla nám a my všetci sme sa nemohli len tak nečinne prizerať ako umierala nám pred očami. Snažili sme sa jej pômocť, ale vtedy bolo všetko na nej, to či sa preberie alebo nie. My sme to ovplyvniť nemohli. My sme mohli iba dúfať v to, že sa preberie. Ona sa nakoniec rozhodla, že ostane s nami a za to sme jej vďačný. Hlavne ja som nesmierne rada, že ma neopustila a nielen mňa, ale aj náš všetkých.

---------------------

Meaningless_boy: Ahoj Cutie, vážne sa Ney prebrala?

Courtney_xoxo: Áno Adam, prebrala sa.

Meaningless_boy: Och, to som fakt rád, ja som to hneď vedel, že to zvládne...

Courtney_xoxo: Vieš aká som len ja rada?!

Meaningless_boy: Viem Cutie, viem :D

Courtney_xoxo: Ach, poznáš ma krátko a už o mne vieš toľko toho a ja stále nič...

Meaningless_boy: Je ešte toľko vecí, ktoré o tebe neviem :(

Courtney_xoxo: Ale je 100-krát viac vecí, ktoré neviem ja o tebe :/

Meaningless_boy: Dajme tomu čas :D

Courtney_xoxo: Dobre, čo iné mi vôbec ostáva.

Meaningless_boy: Som rád, že sa poznáme už aj osobne.

Courtney_xoxo: Adam, ja so tiež veľmi rada. Už teraz ťa beriem ako  brata, o trošku mladšieho :'D :P Teší ma, že sa z nás stali kamaráti.

Meaningless_boy: Niesom o toľko mladší :( od teba iba o mesiac tak sa tu nehraj na frajerku :'D

Courtney_xoxo: Kedy si sa narodil?

Meaningless_boy: 28.4. a ty si 31.3.

Courtney_xoxo: Odkiaľ to zase vieš? A dobre tak niesi až o toľko mladší...

Meaningless_boy: Nie je ťažké si to zistiť :'D

Why not? Where stories live. Discover now