Courtney_xoxo: Ahoj :)
Prečo ma ignoruješ?
Hej, anonymko odpíš.
Dobre, ako chceš!
Meaningless_boy: Nemám chuť sa s tebou baviť, inak ďakujem ti, že si to vyriešila s Chrisom a spol.
Courtney_xoxo: Čo sa stalo Mean? A ešte som to nevyriešila, pretože Jamie je chorý a ten sa má s nim porozprávať.
Meaningless_boy: Už to ani nerieš, lebo nabudúce ma zabije.
Courtney_xoxo: Čo? Čo ti spravili?
Meaningless_boy: Nič, len ležím v nemocnici. Skoro zo mňa vymlátili dušu a mám zlomenú nohu, ale inak som v pohode.
Courtney_xoxo: To ma fakt mrzí, toto sa Chrisovi predsa nemôže len tak prepiecť.
Meaningless_boy: Môže a aj prepečie, keďže si vymysleli, že ma niekto napadol, a že oni išli náhodou okolo a chceli mi pomôcť.
Courtney_xoxo: A to mu na to naozaj skočili?
Meaningless_boy: Ako vidíš tak áno.
Courtney_xoxo: Hneď ako to bude v mojich silách ti pomôžem.
Meaningless_boy: Vážim si čo pre mňa robíš. Si zlatá a nie ako... ako oni. No, aj tak si myslím, že by si to už viac nemala riešiť, iba to zhoršíš.
Courtney_xoxo: Ja totiž viem ako sa cítiš, už poriadne dávno som zažívala to isté. Síce v miernejšej podobe a netrvalo to veľmi dlho, ale aj tak. Som rada, že si sa mi s týmto zveril a ja to len tak nenechám, ja to musím riešiť.
Meaningless_boy: Prepáč, to ma mrzí a bolo to pre mňa jednoduchšie ako to povedať blízkym. Ty ani nevieš, kto som, preto som sa toho nebál.
Courtney_xoxo: Nevadí, bolo to už dávno a nikto si nezaslúži byť šikanovaný, hlavne preto ti chcem pomôcť, ale myslím si, že by si to mal povedať aj svojej rodine, určite ťa podporia.
-----------------------------------------------------------
Chat medzi používateľmi Courtney_xoxo a PrettyJane
Courtney_xoxo: Ahoj, Jane nevieš náhodou kto je teraz v nemocnici, kvôli Chrisovi?
PrettyJane: Neviem o nikom. Koho zase Chris zmlátil?
Courtney_xoxo: To keby som vedela.
PrettyJane: A odkiaľ o tom vieš?
Courtney_xoxo: Nooo...
PrettyJane: Ney! Neštvi ma som tvoja najlepšia kamarártka. Odkiaľ o tom vieš?
Courtney_xoxo: No vieš, my si píšeme...
PrettyJane: A ako to, že nevieš kto to je, keď si spolu píšete?
Courtney_xoxo: Pretože sa tam volá Meaningless_boy a nechce mi povedať, kto to je. Jediné čo viem je, že skončil v nemocnici, lebo ho Chris tak zmlátil, že mu zlomil nohu :(
PrettyJane: Chudák chlapec, ale dávaj si pozor, aby to nezistil Jamie. Vieš predsa, aký je žiarlivý.
Courtney_xoxo: Viem, ale my si len píšeme, nič viac. Jamieho milujem a on to dobre vie :)
PrettyJane: Ja viem, vy ste najcutejší pár na škole :*
Courtney_xoxo: No nepreháňaj a ako sa ti darí s Frediem?
PrettyJane: Popravde? Nijak, on je strašne milý, cute, ale na mňa sa ani nepozrie... Ako nie, že nepozrie, my sme kamaráti, ale nič viac. Mám pocit, že on je tiež do niekoho zamilovaný a trápi sa kvôli nej.
Courtney_xoxo: Zlatko, to ma strašne mrzí, viem ako veľmi ho ľúbiš... A on je hlupák, že sa o teba nezaujíma.
PrettyJane: Ďakujem ti Ney, ty ma vieš vždy povzbudiť <3
Courtney_xoxo: Nato sú najlepšie kamošky :*
PrettyJane: No ja už musím končiť, musím ísť po brata do školy.
Courtney_xoxo: Okay, ahoj a pozdrav ho.
PrettyJane: Jasné, ahoj ;)
-----------------------------------------------------------
JamesRohn: Láska?
Courtney_xoxo: Noo?
JamesRohn: Ako sa máš? Všetko v poriadku?
Courtney_xoxo: Jasné, malo by sa niečo diať?
JamesRohn: Ale nič, len som chcel vedieť či je moja princeznička okay :* <3
Courtney_xoxo: Milujem ťa <3
JamesRohn: Aj ja teba :*
Courtney_xoxo: Kedy prídeš do školy?
JamesRohn: Asi až nabudúci týždeň, chýbaš mi :(
Courtney_xoxo: Neboj, to vydržíme :)
JamesRohn: Čo máš v pláne budúcu sobotu?
Courtney_xoxo: Nič, prečo? ;)
JamesRohn: Vieš, rodičia chystajú nejaký večierok a navrhli mi, aby som si pozval kamarátov. Išla by si?
Courtney_xoxo: Samozrejme, aspoň sa zase stretnem s tvojimi rodičmi.
Sú veľmi milí :DJamesRohn: Super, teším sa :*
Courtney_xoxo: Láska ja už idem spať zajtra mám školu, narozdiel od teba :D Dobrú Jamie :*
JamesRohn: Dobrú princeznička, a nech sa ti o mne sníva :D
YOU ARE READING
Why not?
RandomCourtney_xoxo: A prečo tu máš také meno? (Meaningless_boy) Meaningless_boy: No lebo to aj som :( Courtney_xoxo: Nie si bezvýznamný, to si o sebe nemôžeš myslieť. Každý človek je v niečom výnimočný a nikto nie je bezvýznamný. Meaningless_boy: Som, ni...