PrettyJane: Ney, niečo sa mu stalo!! :( Strašne sa o neho bojím
Courtney_xoxo: Komu? Čo sa deje?
PrettyJane: Ja ho idem hľadať.
Courtney_xoxo: Nie! Ostaň doma idem k tebe.
PrettyJane: Dobre, ale ponáhľaj sa.
Rýchlo som sa obliekla a bežala som k Jane. Bývala neďaleko tak som na seba hodila len budnu, obula čierno-biele tenisky a hnedé, dlhé vlasy zopla do copu. O pár minút som už stála pred jej dverami a čakala kým mi otvorí.
,,Ahoj, poď dnu," otvorila mi uplakaná Jane.
Krátke blond vlasy jej padali do tváre a pod očami mala tmavé kruhy, ako keby dva dni nespala. Nechápala som, čo sa deje. Jane bola vždy upravená a vyzerala ako keby vyšla z módneho salónu a plakať som ju videla naposledy pred pár rokmi, kedy si myslela, že stratila svojho brata. Jane bola veľmi silná, nikdy sa ničoho nebála a vždy ma presviedčala na prekonávanie samej seba.,,Čo sa stalo?" opýtala som sa jej a objala ju.
,,Chris, niečo sa mu stalo," keď to dopovedala rozplakala sa ešte viac.
,,Čo?" stále som nechápala.
,,Dnes sme sa mali stretnúť, mala som mu povedať o tom, že som tehotná, ale..." rozplakala sa znovu, bola ako kĺbko nešťastia a ja som nevedela, čo robiť. Neustále som ju utešovala, ale nepomáhalo to.
Nakoniec sa trochu pozbierala a pokračovala:
,,Volal mi, bol vystrašený, povedal mi, že mu niekto chce ublížiť. Počula som, že bol poriadne zadychčaný, asi utekal pred nimi. Ani neviem pred kým, posledné, čo mi povedal bolo milujem ťa a potom som len počula ako beží preč. Volala som mu potom asi ešte stokrát, ale má vypnutý mobil."Nevedela som, čo jej mám povedať, bola som ticho, len som ju utešovala. Celé ma to zaskočilo, Chris mal dosť problémov a to jeho provokovanie a bitky mu k nim ešte pridávali, ale žeby ho niekto chcel zabiť. Jane ho chcela ísť hľadať, ale to som jej nedovolila. Bolo už neskoro, musela sa vyspať. Ubezpečovala som ju, že Chris sa zajtra nájde, ale sama som si tým nebola taká istá. Potrebovala počuť sladké slová, nie realitu. V objatí mi zaspala a mne neostávalo nič iné ako s ňou ostať.
-----------------------------------------------------------
Meaningless_boy: Ahoj :)
Courtney_xoxo: Ahoj
Meaningless_boy: Kde si sa tak ponáhľala?
Courtney_xoxo: Ty ma sleduješ?!
Meaningless_boy: Nie, náhodou som išiel okolo.
Courtney_xoxo: Náhodou? :O
Meaningless_boy: Áno, náhodou. A kam si išla?
Courtney_xoxo: K Jane a prosím nerieš to... Nemám chuť sa s tebou o tom baviť.
Meaningless_boy: Dobre ako chceš.
Ty si smutná? :(
Courtney_xoxo: No dá sa povedať.
Meaningless_boy: Ja ťa rozveselým. Chceš počuť vtip?
Courtney_xoxo: Tak daj, aj keď si nemyslím, že to pomôže.
Meaningless_boy: Kamoško, tá moja svokra je ako denná tlač!
-Tiež má o všetkom prehľad?
Ale, čoby! Tiež k nám chodí denne!
Courtney_xoxo: :D :D trochu si ma rozosmial, ale vieš koho mi to pripomenulo?
Meaningless_boy: Nie... Alebo už máš svokru?
Courtney_xoxo: Nie nemám.
Teba... Ty máš o všetkom prehľad a hlavne o mne.
Meaningless_boy: No haha.
Courtney_xoxo: Už sa smeješ a to som ti ani vtip nepovedala. Počkaj hneď ti jeden pošlem.
Ako sa volá ten stav, keď ty sa páčiš žene, ktorá sa páči tebe?
Predstavivosť.
Meaningless_xoxo: To je smutné, pretože aj ja to mám tak :(
Courtney_xoxo: Alé...
Meaningless_boy: Miluješ ma?
Courtney_xoxo: Čo??! O_O
Meaningless_boy: Vidíš, mám to tak.
Courtney_xoxo: Tak, ale ako by som ťa mohla milovať, keď ťa ani nepoznám a ešte k tomu chodím s Jamiem. Kedy mi konečne povieš kto si?
Meaningless_boy: Keď príde čas dozvieš sa to. Zatiaľ to budeš so mnou musieť vydržať takto.
Courtney_xoxo: Dobre, ale nech to netrvá dlho.
Meaningless_boy: Neboj a pozdrav Jane ;)
Courtney_xoxo: Pozdravím, ale od koho? :) No, akurát zaspala.
Meaningless_boy: Povedz len, že ju pozdravuje tvoj anonym Mean ;)
Courtney_xoxo: Dobre no, ale nie si môj :D
Meaningless_boy: Zatiaľ nie.
YOU ARE READING
Why not?
RandomCourtney_xoxo: A prečo tu máš také meno? (Meaningless_boy) Meaningless_boy: No lebo to aj som :( Courtney_xoxo: Nie si bezvýznamný, to si o sebe nemôžeš myslieť. Každý človek je v niečom výnimočný a nikto nie je bezvýznamný. Meaningless_boy: Som, ni...