*24*

35 6 0
                                    

Ney-in pohľad

Ráno som vstala s poriadnou opicou, zo včerajšku si veľa nepamätám a celé ráno som strávila v objatí s toaletonou misou. Za to ráno sme sa poriadne zblížili a asi by som ju mala častejšie umývať, hlavne po dnešku. Mám kopec otázok ohľadom včerajšku.
Ako som sa dostala domov? Prečo som sa takto opila? Čo sa stalo? Prečo rodičia o tom, v akom som stave nič nevedia?
A ešte mnoho viac, ale na jednu otázku som predsa vedela odpoveď. Opila som sa kvôli Jamiemu, a som veľmi rada, že na to si pamätám až príliš dobre a nikdy na to nezabudnem, toto mu už neodpustím. S presvedčením, že sa dozviem nejaké odpovedi som si zapla notebook a otvorila si chaty. Čakalo ma asi 15 správ a to nesrandujem. Väčšina ľudí sa má pýtala ako sa cítim a či už vážne nie som s Jamiem. Och, ako rýchlo sa to všetko šíri.

Meanigless_boy: Ney? Žiješ?

Hej Ney? Si vporiadku?

Prosím odpíš.

Dúfam, že sa ti nič nestalo. Keď sa prihlásiš odpíš. Bojím sa o teba.

Courtney_xoxo: Adam, žijem, aj keď je mi poriadne zle, ale žijem.

Meanigless_boy: Och, to som skutočne rád a neboj nie si jediná komu je po včerajšom úlete zle.

Courtney_xoxo: Ti poviem, že toto sme prehnali.

Meanigless_boy: Popravde, skôr ty. Ale mám tu ešte jeden problém do zajtra rána musím poupratovať dom a dať ho do pôvodného stavu a to bude poriadne náročné.

Používateľ Meanigless_boy poslal/a fotku.

Courtney_xoxo: Panebože, tak to bude naozaj ťažké. Veď na tej fotke nie je nič na svojom mieste.

Meanigless_boy: Veď práve, musím zohnať všetkých, lebo sám toto nezvládnem.

Courtney_xoxo: Samozrejme, napíšem chalanom a prídeme, len si dám ešte sprchu a šálku poriadnej kávy, hoci kávu nepijem, musím spraviť výnimku, lebo mi asi vybuchne hlava.

Meanigless_boy: Dobré, ďakujem a ja už svoju kávu pijem.

Courtney_xoxo: Inak, keď prídem povieš mi všetko, čo vieš ohľadom včerajšku, lebo ja mám okno.

Meanigless_boy: Ney, poviem, ale v tom ti veľmi nepomôžem, lebo ani ja si toho veľa nepamätám.

------------------------------

PrettyJane: Ney? Ako si skončila? Prepáč, že som ťa nepostrážila. Dúfam, že si nič nevyviedla.

Courtney_xoxo: Jane, to je v poriadku, skôr ty mne prepáč, že si sa opila so mnou. A neviem, nepamätám si toho veľa.

PrettyJane:  Fúha, ja tiež nie, ale aspoň viem, že som bola s Chrisom, u toho som aj prespala.

Courtney_xoxo: Hej, ešte keď som bola s tebou som ho našla a dala mu ťa na starosť.

PrettyJane: Aha, tak to ti ďakujem :)

Courtney_xoxo: Zamalinko Jane :)

A ešte Adam by potreboval pomôcť s uprataním... Prídeš aj s Chrisom?

PrettyJane: Jasné, kedy asi?

Courtney_xoxo: Fú, osprchujem sa a pripravím a napíšem ti, ale asi tak do hodinky u neho.

PrettyJane: Dobré, budeme tam a poviem rovno Chrisovi nech povie Frediemu a Tonnymu, lebo akurát s nimi volá.

Courtney_xoxo: Okay, vďaka, aspoň už im nemusím písať

PrettyJane: Pohode, tak zatiaľ. Potom mi ešte napíš.

Courtney_xoxo: Tak ahoj a napíšem.

Táto časť je skoro celá texting, keďže v predošlých sa texting neobjavil, chcela som vám to nejako vynahradiť. Dúfam, že budete spokojní a podporíte ma vote-om a komentom.
Vaša -Lalaja-

Why not? Where stories live. Discover now