*29*

9 2 0
                                    

,,Courtney, heej... Ney!? Vnímaš ma?" kričala po mne Jane.

,,Čo? Čo si chcela Jane? Prepáč," povedala som.

,,Čo ti je? Prečo sa tak správaš? Si úplne bez nálady ako keby ti zomreli všetci tvoji slávni jednorožci vo vrecku," snažila​ sa ma rozveseliť, no nepomohlo to, opäť som si spomenula na neho.

,,Jane, musím sa s tým vysporiadať sama. Inak to nepôjde, musím zabudnúť," povedala som jej.

,,Neboj to bude vpohode," povedala a objala ma.

,,Vieš ako má to bolí, keď ich vidím spolu. Vždy keď sa na mňa pozrie a vždy keď idú okolo mňa a smejú sa spolu. Je to akoby mi zapichol do srdca ďalší špendlík a následne ďalší a ďalší. Už ani neviem koľko toho ešte znesiem. Musím na neho zabudnúť, ale neviem ako," vyrozprávala som sa.

,,Vieš Ney, príde mi, že sa k tebe zachoval ako totálny úbožiak. Najprv ti vypisuje hlúposti ako ťa miluje, že ty to k nemu tak mať nikdy nebudeš, ale keď ty chceš tiež tak ťa pošle jednoducho do riti. Príde mi to nespravodlivé. A sama dobre vieš, že ak by ti nikdy nenapísal je veľmi pravdepodobné, že ešte teraz by si bola s Jamiem. Jamie ti sám povedal, že už by ťa znovu nepodviedol. Ja som mu v tomto verila, pretože ak by si netrávila toľko času s Adamom počas tvojho vzťahu s ním a nesprávala by si sa k Jamiemu ako ku kamarátovi neurobil by to. Prepáč, že ti to vravím, ale ja to tak vnímam, aj keď si myslím, že je dobre, že už nie si s Jamiem. No musíš zabudnúť na Adama a začať si užívať prázdniny. Poď so mnou von, zabaviť sa. Nesmieš na neho myslieť a prejde ťa to. Musíš sa odreagovať a užívať si prázdniny a stým ti rada pomôžem," povedala nadšene Jane.

,,Jane, prepáč, ale všetko čo sa týka Jamieho už nechcem viac riešiť. Už je to za mnou a viem, že by nič nebolo také aké je to teraz, ak by som nedostala tú hlúpu správu. No je to tak, a už s tým nič nespravím. A máš úplnú pravdu, musím sa odreagovať. Takže by sme mali čo najskôr vyraziť niekde si užívať!" odhodlane som prehlásila.

,,Beriem ťa za slovo! Ale teraz musím zistiť, kde a kedy sa koná nejaká mega párty," prehlásila Jane.

Ja som vošla do svojho šatníka si vybrať niečo na von, zatiaľ čo ona volala ostatným. Po chvíľke na mňa nadšene zvolala:
,,Ney! Tonny dnes večer robí párty, lebo jeho rodičia idú niekde na víkend."

Potešila som sa, že konečne prídem na iné myšlienky a Tonnyho párty sú legendárne. Má obrovský dom a k tomu je najmodernejšie zariadený, keďže jeho mama je dizajnérka a otec architekt.

,,Sú vhodné?" pozrela som na Jane a ukázala jej čierne dlhé šaty.

,,Nie, Ney!! V žiadnom prípade, vyzerala by si, že ideš na pohreb," skritizovala môj výber Jane, postavila sa a zamierila k môjmu šatníku a začala sa v ňom prehrabávať. Po asi desiatich minútach mi vybrala čierne tielko, maskáčovú bundu a čierne nohavice.

,,Choď si to obliecť, potom ti spravím nejaký účes, aby tvoje vlasy náhodou nedopadli ako minule," oznámila Jane. Tým minule myslela, aby mi ich nikto nemusel držať, ak by som náhodou zvracala.

,,Jane ja nemám v pláne skončiť ako minule a tak sa opiť," povedala som.

,,To si ani minule nemala," smiala sa Jane. Zatiaľ čo ja som si obliekala ňou vybratý outfit.

,,Tadá!" zvolala som a ukázala sa jej.

,,Vyzeráš skvelo je to oveľa lepšie ako to, čo si mala oblečené ty," povedala a už si vyberala hrebeň a gumičky, aby mi upravila ešte tie vlasy.

Keď už sme boli obe nachystané vyrazili sme k Tonnymu. Obidve sme sa náramne tešili na tú párty. Ja som bola rada, že prídem konečne na iné myšlienky.

Why not? Where stories live. Discover now