*9*

184 22 4
                                    

,,Jamie, ja-ja neviem, je to ťažké," povedala som. Nevedela som, či bude dobre sa k nemu vrátiť. Och, čo mám spraviť?

,,Počúvni svoje srdce... Ak sa mi teraz pozrieš do očí a povieš mi, že ma nemiluješ a nechceš byť so mnou, tak ťa nechám. Nebude mi to vadiť, ostaneme priatelia ak samozrejme budeš chcieť."

Bože prečo ma tak trestáš? Nechcem mu klamať, ale chcem sa k nemu vrátiť? Dokážem mu aj po tom veriť? Možno sa zmenil a ľutuje to, pošeplo mi srdce.

Pozrela som sa mu do jeho smaragdovo-zelených očí a povedala: ,,Prepáč, ja nemôžem ti klamať. Stále ťa milujem, srdce mi hovorí, aby som sa k tebe vrátila, ale rozum sa obáva toho, že to spravíš znova."

,,Ľutoval som to hneď... Nemal som to spraviť, mrzí ma to, ale sľubujem už to nikdy nespravím," povedal.

Cítim, že to myslí vážne a ľutuje to. Možno by som mu mala dať druhú šancu, nič nemôžem stratiť.

,,Jamie, ..." prerušil ma.

,,Prosím dobre si to rozmysli," smutne povedal.

,,Ja som si to už rozmyslela. Dúfam, že robím správne, vrátim sa k tebe," povedala som. Pozrel na mňa udivene, nechápal, čo som mu práve povedala.

,,Áno, vraciam sa k tebe," povedala som ešte raz, aby sa spamätal.

,,Chalaniii, ona mi odpustila!!" vykríkol, začal skákať ako malé decko a tancovať víťazný tanec.

,,Gratulujem kámo," ozval sa Tonny.

,,Ďakujem, som najšťastnejší chalan na svete," prehlásil a sadol si opäť vedľa mňa.

,,Nech vám to dlho vydrží hrdličky," uštipačne povedal po chvíli mlčania aj Fredie.

,,Nechcem ťa znovu stratiť, si to najlepšie, čo ma kedy stretlo," pozrel sa na mňa a pobozkal ma.

,,Hrdličky! Nie sme tu kvôli vám!" upozornil nás Fredie.

Ako by som len mohla zabudnúť, prečo tu vôbec sme. Nie kvôli nám, ale kvôli Jane.

,,Nejdeme ju už pozrieť?" opýtala som sa chalanov.

,,Môžeme," všetci súhlasili a tak sme vošli dnu do izby.

Ten pohľad nebol príjemný, všade mala samé hadičky a tvár celú doráňanú. Chris sedel vedľa postele úplne na dne.

Vedela som, že sa musím s ním porozprávať, aj on mi musí toho veľa povysvetľovať. Chvíľu sme sa na ňu pozerali, prihovárali sa jej a prosili aby sa prebrala, ale nič... Ani náznak, toho, že nás vôbec počuje. Pozrela som sa na Jamieho, Fredieho a Tonnyho a tí ma hneď pochopili a odišli.

,,Chris? Kde si bol dva dni?" vyčítavo som sa ho opýtala.

,,Mne je to strašne ľúto, nechcel som, aby jej ublížili... Nikdy si to neodpustím," dopovedal a chytil Jane za ruku.

,,Mohol by si mi to celé vysvetliť? Neviem ani prečo ti chceli ublížiť," povedala som.

,,Vtedy, keď mi Jane zavolala a chcela sa stretnúť, tak práve v ten deň som povedal svojmu šéfovi, že končím. Musel som to skončiť, pretože by to nebolo bezpečné pre Jane. No šéfovi sa to nepáčilo. Povedal mi, že je to moje rozhodnutie, ale že si mám dávať pozor. Najprv som si myslel, že to zobral dobre, ale potom som pochopil, že to tak nebude. Asi o hodinu som si všimol, že ma nejaký chlapi prenasledujú. Snažil som sa im stratiť, no márne. Keď mi znovu zavolala Jane, vtedy som ich už nevidel, stratil som sa im. Aspoň to som si myslel, ale nestratil... vyšli z uličky a jediné, čo mi ostalo, bolo zdrhnúť. Nevedel som kam ísť a tak som odišiel za chalanmi na chatu za mestom. Tam som chcel počkať, kým sa to nejako neutrasie. Nikoho som nekontaktoval, aby sa nedostal do ohrozenia, preto ani Jane. Chcel som ju chrániť, ale ako vidím zlyhal som. Najhoršie je, že sa možno už nikdy nedozviem, čo mi vlastne chcela povedať. Je mi to ľúto, prosím odpusť mi," posledné slova venoval Jane.

,,Och, Chris neobviňuj sa, chcel si pre ňu len dobre, aj keď to nevyšlo. Ona ťa ľúbi tak ako ešte nikdy nikoho, určite by nechcela, aby si sa obviňoval. Ty si už v bezpečí? A ja viem, čo ti chcela povedať, " povedala som mu.

,,Už áno... Vieš v tom biznise platí taký zákon, niekto to schytá, či som to ja sám alebo niekto iní, z mojich blízkych. Jednoducho za to pykať niekto bude, a potom sa k tomu už viac nebudú vracať. Prosím mohla by si mi povedať, čo mi chcela povedať?" poprosil ma.

,,Vieš, ona bola.... ehm tehotná a práve vtedy ti to chcela povedať. Vedela to už dlhšie, ale bála sa ako zareaguješ, ona si to dieťa totiž chcela nechať. Pri tom útoku, ale o neho prišla," dopovedala som a on na mňa šokovane zahľadel.

,,Ja som taký hlupák!! Ja som si zabil dieťa, čo som ja za človeka? Ona si to nezaslúži, radšej by som ležal na jej mieste. To dieťa by som jej nikdy nedovolil dať preč, ale teraz je to už na nič. Celé som to posral," nadával si.

,,Ty si ho nezabil, to oni. Mali by byť potrestaní za to, čo jej urobili. Jane ťa miluje, je silná, preberie sa a budete spolu. Všetko si vysvetlíte a budete šťastní."

,,To dúfam a prepáč, za všetko. Viem, že sme sa nikdy nemali príliš v láske. Jamie ťa skutočne ľúbi a vyčíta si to, čo urobil. Poznám ho dlho, takže viem, čo hovorím. Mala by si mu dať šancu," presvedčal ma.
Chris vlastne ešte nevedel, že som Jamiemu odpustila.

,,Ja viem a odpustila som mu. Stále ho milujem a chcem veriť, že už to nikdy nespraví."

,,Tak to som rád," povedal a vtom vošla sestrička a oznámila nám, že návštevné hodiny skončili a musíme odísť.

Why not? Where stories live. Discover now