*23*

63 9 2
                                    

Po otvorení dverí sa mi naskytol nie veľmi pekný pohľad. Zbadala som menšiu blondínku, ktorá čupela pred chlapcom a asi si domyslíte prečo. Ale to nie je ani z ďaleka všetko, chlapec sa otočil, keď počul, že sa otvorili dvere. Keď som zbadala, kto to je moja cesta neviedla von, práve naopak.
Vybrala som sa k chlapcovi a jediné, čo som urobila bolo to, že odomňa schytal poriadnu facku a ja som odišla so slovami: ,,Skončili sme! Jamie toto si úplne doj*bal!"

Celá vytočená som zabuchla dvere a nedala mu šancu nič povedať, ale aj tak som počula, blondínku, ktorá sa ho rozčúlená pýtala, čo to malo byť. Och, prepáč Jamie, že som ti pokazila ehmm... Fuj, keď si na to len pomyslím. Ako mi toto mohol urobiť, potom čo mi asi pred 2 hodinami vyznával lásku a chce, aby sme sa raz zobrali. No haha, na to si prišiel, máš tam tú blondínku, teda už asi nie, ale to nie je môj problém. Potrebovala som súrne nájsť Jane. Po chvíľke som ju nášla v kuchyni s Chrisom.

,,Jane, toho sviniara som práve načapala v kúpeľni s nejakým dievčaťom. Skončila som s ním," rozčúlená som povedala Jane, ktorá spočiatku nechápala o čom točím.

,,Ney, kľud moja, to bude dobré," utešovala ma.

,,Hej bude," povedala som a zobrala som si pohár s vodkou. Môj prvotný plán, dnes nepiť, už nie je aktuálny. Teraz mám nový cieľ, zabaviť sa za každú cenu.

,,Ney, s mierou," upozornila ma Jane.

,,Okay, budeš ma strážiť," zasmiala som sa.

,,To si píš," povedala a už som jej tiež podala pohár.

------------------

,,Jane, potrebujeeem čúrať," povedala som. Od toho incidentu v kúpeľni som na to, že potrebujem čúrať nejak zabudla.

,,Tu si čupni a čúraj," povedala Jane a keďže som už bola pripitá bolo mi to úplne jedno, zašla som za najbližší kríček a bolo to.  (Len mne to znie tak čudne?😂)

,,No vidíš," smiala sa Jane.

,,Hej baby pite," prišiel nejaký chalan a dal nám každej jeden pohár, no neostalo to len pri jednom.

Hoci ma Jane mala strážiť bola mimo skôr ako ja, ale pravdou je, že ona pila už od začiatku. Jane som doniesla Chrisovi, aby nevyviedla žiadnu hlúposť. Hoci by som ju aj sama postrážila, ale nebola som na tom najlepšie.

,,Ney, ahoooj, ako dlho sme sa už nevideli? Vyše roka?" pozdravil ma neznámy chalan. Po chvíľke som si uvedomila, že to je Alex. Alex bol bývalý žiak našej školy, ale nemám ani páru, čo tu robí.

,,Ahoj Alex, hej nejak tak," povedala som.

,,A ako žiješ?" opýtal sa.

,,Dá sa to," odpovedala som.

,,Tu máš," povedal mi a už aj mi podával ďalší pohár.

,,Nie, už nechcem, už teraz sa mi motá," odmietala som.

,,Ale Ney jeden, na naše stretnutie po roku," povedal.

,,Nie, fakt," trvala som na svojom.

,,Prosím," povedal a ja som zase podľahla. Prečo nemôžem nikdy trvať na svojom a nechám sa presvedčiť? Asi preto, že som taká už od malička.

,,Ďakujem, dúfam, že sa ešte počas prázdnin stretneme," povedal, keď som si nakoniec zobrala pohár a pripila som si s ním.

No to som robiť nemala, asi o päť minút to všetko na mňa doľahlo. Od toho okamihu si pamätám, len útržky.

—————————

Fredieho pohľad

To, čo práve vidím pred sebou asi nebude pravda. To bude asi nejakým zbytkovým alkoholom alebo podobne, lebo neverím, že by predomnou ležala opitá Ney. Neverím, veď ona skoro nikdy nepije a ak aj áno nie tak, žeby sa váľala po zemi. Len neviem, či alkohol spôsobuje halucinácie.

,,Fredieee, čaaaukoooo," kričala na mňa Ney. Áno bola to Ney, takže nemám halucinácie.

,,Panebože Ney, to sa ti ako podarilo?" opýtal som sa.

,,Ako čoo? To je kvôli tomu sviniarovi Jamesovi. To on za všetko môže!" kričala.

,,Čo? Čo ti u....

,,To on môže za všetko, sviniar jeden!" skočila mi do reči.

,,Ney, pomaly. Čo ti urobil?" opýtal som sa pomalšie, tak, aby ma pochopila.

,,V kúpeľni mu nejaká blondínka .... no blé. Je to taký chudáák," povedala.

On je už totálny kok*t s prepáčením? Má najlepšie dievča na škole, aj po jeho nevere sa k nemu vráti a on to spraví zase? Toto sa mu už neprepečie, nie znova, to nedovolím. Zavolal som Adama, aby prišiel Ney na chvíľu postrážiť, kým ja si pôjdem niečo vyriešiť. Adam bol na tom o dosť lepšie ako všetci ostatní, no aj on toho čo-to vypil.
Vošiel som do domu a skoro celé prízemie som prehladal, kričal som na všetkých naokolo, či náhodou nevideli Jamieho, no nikto mi nepomohol. Tak som to skúsil inak, vošiel som do spálne a čuduj sa svete našiel som ho tam. Práve sa obliekal a asi tá blondínka, o ktorej hovorila Ney sa taktiež práve chystala odísť z miestnosti. Uhol som jej a vošiel som dnu.

,,Si robíš srandu? Ty si načisto prij*baný?" zkríkol som na neho.

,,Alé kaaamo kľúdek. Ney mi to odpustí ako vždy, veď pozri na mňa ja som na šrot. Ja neviem, čo robím," posmevačne mi povedal.

,,No to teda nie," naštvane som povedal.

,,A čo s tým zrobíš ty?" povedal a začal sa smiať. To som už nevydržal a dal som mu poriadnu päsťovku do tváre. Opäť nič nepovedal, iba sa začal smiať.

,,Vážne si myslíš, že toto zabralo? Aj tak ostane so mnou," rehotal sa ako nepríčetný.
Z celej sily som mu vrazil znova so slovami: ,,Ty si ju nezaslúžiš! Nebude tvoja, to zariadím. Drž sa od nej ďalej, lebo to neskončí len týmto."
Na to sa do mňa pustil, ale ja som sa nenechal, hoci som schytal zopár úderov on skončil horšie, to mi verte, a myslím, že dá Ney aspoň na chvíľu pokoj.

--------------

,,Adam, choď radšej dnu oznámiť zvyšku, že párty skončila, lebo ich z tadiaľ už nedostaneš," povedal som mu a on následne odišiel.

,,Ney, ten sviniar má to, čo mu patrí. Už by ťa mal nechať na pokoji, ak budeš niečo potrebovať stačí povedať. Mám ťa rád," povedal som jej.

,,Fredie aj ja teba," povedala a ľahla si na mňa a vzápätí aj zaspala.

Och no trochu dlhšia kapitola, ale dosť podstatná. Takže definitívny koniec s Jamiem? Čo myslíte? Ešte by som sa vám chcela ospravedlniť, že je v nej toľko vulgarismov, ale dúfam, že sa kapitola páčila a zanecháte vote, koment.

Vaša -Lalaja-

Why not? Where stories live. Discover now