Her.angel: Ahoj Ney :)
Courtney_xoxo: Ahoj, tak trochu som na teba úplne zabudla :\
Her.angel: To nevadí, mal som sa ozvať skôr. Ako to zvládaš? Prídeš mi taká utrápená v škole.
Courtney_xoxo: Aj som, nezvládam to veľmi dobre. Mám ťažké obdobie a všetko čo sa okolo mňa deje tomu veľmi nepomáha.
Her.angel: To je mi ľúto, ale to zvládneš a dúfam, že čo najskôr budeš znova usmievavá. Tvoj úsmev mi vždy vyčarí aj ten môj a som rád, keď si ty šťastná.
Courtney_xoxo: To je od teba milé, ale neviem či to bude tak skoro.
Her.angel: Prečo nie?
Courtney_xoxo: Neviem, nezvládam to najlepšie.
Her.angel: Tak hlavu hore, život sa nekončí. Boli to možno len tí nesprávni ľudia, ktorí odišli. Nebola to práva láska, lebo tá neodíde, tá tu ostane navždy. Tak si počkaj na toho pravého, toho kto by pre teba urobil prvé aj posledné, kto by pri tebe vždy stál a kto by sa ťa zastal aj pred kamarátmi. Ak takého nájdeš vtedy mu nedovoľ odísť.
Courtney_xoxo: Ja viem, ale to sa ľahšie povie ako robí. Ja počkám, ale ako mám vedieť, že ešte ako dlho a že on bude ten pravý?
Her.angel: Možno už prišiel, len si to tak doteraz nevnímala. Budeš to cítiť, možno nie hneď, lebo sa predsa musíte aspoň trochu zblížiť, ale vycítiš to.
Courtney_xoxo: Máš v tom očividne prax, takže šťastné zadaný?
Her.angel: Kiežby
Courtney_xoxo: Takže tiež smutne sklamaný z lásky?
Her.angel: Niečo také, ale je to iné ako v tvojom prípade.
Courtney_xoxo: A to už ako? Ak sa smiem spýtať.
Her.angel: Tak doteraz som nemal veľa šancí jej to dokázať, keďže si ma vôbec nevšímala a brala ma iba za kamaráta.
Courtney_xoxo: Tak to by si mal zmeniť. Máš rozumné myslenie oproti ostatným chalanom.
Her.angel: No budem sa snažiť a ďakujem :)
Courtney_xoxo: Za málo, len pravdu vravím a držím ti palce s tým dievčaťom. Verím, že sa aj ona do teba zamiluje a budete obaja šťastní. Pretože láska je jednou z tých pozitívnych vecí v smutnom a krátkom živote.
------------------------------
Meaningless_boy: Ahoj
Courtney_xoxo: Ehm... ahoj Adam
Meaningless_boy: Ako sa máš Ney?
Courtney_xoxo: Fajn.
Teda popravde ani nie, ale žijem.
Meaningless_boy: Mrzí ma to prepáč.
Courtney_xoxo: Nemá ťa čo, ja to chápem.
Meaningless_boy: Ney ja chcem, aby sme boli naďalej priatelia. Mám ťa rád.
Courtney_xoxo: Adam, ale ja nemôžem aspoň nie teraz, musíš ma pochopiť.
Meaningless_boy: Dobré Ney, tak ťa nechám, mrzí ma to všetko. A ešte som ti chcel povedať jednu vec, ale teraz si niesom celkom istý.
Courtney_xoxo: No vrav, zabiť ma to nemôže.
Meaningless_boy: Och Ney prepáč, ale chcem, aby si to vedela odo mňa a nie od niekoho iného.
Chodím s Rose.
Courtney_xoxo: Aha
Tak vám to prajem, dúfam že vám to vydrží. A hlavne dúfam, že ju skutočne aj miluješ a nie ako mňa.
Meaningless_boy: Ney naozaj ma to všetko mrzí, nemal som sa tak zachovať a pohrávať sa s tvojimi citmi. Myslím, že z nás po tomto už priatelia nebudú, ale ja v to stále dúfam, tak ak by si zmenila názor som tu.
Courtney_xoxo: Nemyslím si, že ho zmením. A Rose by určite nebola nadšená, že sa so mnou priatelíš, takže obaja musíme ísť svojou cestou. V tvojej ceste nemám miesto ja a ty zase naopak v tej mojej. Ďakujem ti za všetko, čo sme spolu prežili, za tie zážitky, za to, že si pri mne stál, keď som to najviac potrebovala. Na to nikdy nezabudnem, ale musím sa pohnúť ďalej. Zbohom
ESTÁS LEYENDO
Why not?
De TodoCourtney_xoxo: A prečo tu máš také meno? (Meaningless_boy) Meaningless_boy: No lebo to aj som :( Courtney_xoxo: Nie si bezvýznamný, to si o sebe nemôžeš myslieť. Každý človek je v niečom výnimočný a nikto nie je bezvýznamný. Meaningless_boy: Som, ni...