Meaningless_boy: Prepáč, nemal som tak vybuchnúť. Viem aké je to pre teba ťažké a ja ti vtom veľmi nepomáham.
Courtney_xoxo: Aj ty mne prepáč.
Ja jednu vec nechápem, prečo stále nadávaš na Jamieho? Nič ti neurobil, tak prečo?
Meaningless_boy: Nechaj to tak, ja mám dôvody.
Courtney_xoxo: A to už aké?
Meaningless_boy: Nerieš to, prosím.
Courtney_xoxo: Ako chceš.
Meaningless_boy: Nehnevaj sa, ale fakt nemám náladu sa s tebou o tom baviť :)
Courtney_xoxo: A budeš niekedy mať?
Meaningless_boy: Niekedy možno, ale to by sa musela stať jedna vec... A už sa nehneváš?
Courtney_xoxo: Nie, na teba sa nedá hnevať dlho. Ty sa vždy tak pekne ospravedlňuješ ;)
Meaningless_boy: Už mám dlhoročnú prax, som profík v ospravedlňovaní :D
Courtney_xoxo: Ou, tak si až nefandi. Ale keď si profík v ospravedlňovaní musíš byť aj profík v hádaní. Inak by si sa neospravedlňoval :)
Meaningless_boy: No vy ženy ste stále nespokojné. Vy ste majsterkyne v ,,stále to nie je dosť dobré!" Preto sa s vami hádame.
Courtney_xoxo: Ale...
Meaningless_boy: Ale áno!
Courtney_xoxo: Ale nie... A chcem sa ti poďakovať, že si prišiel. Neviem ako by to dopadlo, keby si neprišiel a potom neostal so mnou.
Meaningless_boy: Keď si mi napísala tu správu hneď som vedel, že sa niečo deje. A nikdy by som si neodpustil to, že si ti nepomohol alebo sa o to aspoň nepokúsil. V tej chvíli mi nezáležalo na tom, že zistíš, kto som, jediné čo mi behalo hlavou bolo to, či si si nič neurobila. Viem aké to máš ťažké, ale už ti asi 100-krát vravel, že to zvládneš. Sme tu pre teba... Jamie, Chris, Fredie, Tonny a teraz nielen formou písania aj ja.
Courtney_xoxo: Áno, všetci mi vravíte, aká som silná, ale je to už nezvládam a dôkazom toho bol dnešok. Chýbalo málo a bola by som v svete mŕtvych, ale aspoň by som nemusela cítiť tu bolesť, čo cítim teraz. Všetci si myslíte, že to je len tak, ale nie je. Je to hrozne ťažké a som rada, že si tu teraz pre mňa aj ty. Ty ma vieš pochopiť, nevravím, že Jamie nie, ale niekedy to nie je ono.
Meaningless_boy: Ty by si tú bolesť síce necítila, ale spôsobila by si len ďalšiu bolesť.
Jeden okamih ti môže zmeniť celý život, ale iný okamih ti ho môže celý zničiť.
Ty by si mi zničila môj život, keby si umrela, ale pozbieral by som sa. Už len kvôli tebe, už len preto, aby som ti dokázal, že sa to dá. Dá sa to vydržať. A ja som tiež rád, že konečne ti môžem povedať hocičo a pozerať sa ti pritom do očí. Je to pre mňa skvelé, ale zároveň aj hrozne ťažké, lebo viem, že ty ma milovať nebudeš. A ešte k tomu miluješ Jamieho, hoci ,,niekedy to nie je ono," aj tak ho ľúbiš a ja s tým nič nemôžem spraviť.Courtney_xoxo: Ja sa nechcem s tebou hádať a vždy, keď sa dostaneme k téme Jamie tak sa pohádame, tak sľúb mi, že vydržíš neriešiť ho aspoň 2 dni... Nie je to veľa, takže sľubuješ?
Meaningless_boy: Och, sľubujem, ale bude to ťažké.
Courtney_xoxo: Nikto nevraví, že nie. Ty to zvládneš.
Meaningless_boy: Ja vždy :D
Courtney_xoxo: Musíš ma to naučiť ;)
Meaningless_boy: Raz určite, ale teraz idem spať, lebo ráno nevstanem.
Courtney_xoxo: Aj ja by som mala, už je 0:43. A zajtra prvá matika, och.
Meaningless_boy: Tak pekne spať poďme, nech nie si na matike nevyspatá. A nemáš rada matiku? Veď ti ide, kedže si vypočítala ségre rovnicu, nad ktorou som sa trápil skoro pol hodiny.
Courtney_xoxo: Tak ale noo, a ako to že si ju nevyrátal ty?
A fakt už idem spať dobrú :*
Meaningless_boy: Neviem, to ma na tom desí najviac, že som nevyrátal primitívnu rovnicu 9-tačky.
A aj ja, tak dobrú :* a dik za pusu, to je prvá neironická pusa iniciovaná mne od teba :D
Courtney_xoxo: A možno aj posledná :)
Meaningless_boy: Dúfam, že nie :(
YOU ARE READING
Why not?
RandomCourtney_xoxo: A prečo tu máš také meno? (Meaningless_boy) Meaningless_boy: No lebo to aj som :( Courtney_xoxo: Nie si bezvýznamný, to si o sebe nemôžeš myslieť. Každý človek je v niečom výnimočný a nikto nie je bezvýznamný. Meaningless_boy: Som, ni...