Courtney_xoxo: Jane??! To čo bolo na tom večierku?
PrettyJane: Ney, nechaj to tak, je mi po včerajšku zle.
Courtney_xoxo: Dobre chápem, ale chcem počuť, čo máš s Chrisom? O_O
PrettyJane: No už to vyzerá tak, že spolu chodíme. ;) <3
Courtney_xoxo: Si normálna? Poznáš predsa Chrisa, a čo Fredie? Fredieho predsa miluješ.
PrettyJane: Áno som normálna, Fredie ma nechce a ja sa s tým musím zmieriť. Tak to nerieš a buď rada, že mám frajera.
Courtney_xoxo: Vieš, že ťa vždy podporím, ale Chris. On nie je chlapec pre teba. Vždy chcem pre teba dobre.
PrettyJane: Keď si to myslíš, tak sa s tebou nemám o čom baviť, čau.
Courtney_xoxo: Čau! A uži si to s Chrisom!
PrettyJane: Užijem!!!
-----------------------------------------------------------
Meaningless_boy: Ahoj
Courtney_xoxo: Ahoj :)
Meaningless_boy: Ako sa máš?
Courtney_xoxo: Nanič a ty?
Meaningless_boy: Ja sa mám celkom fajn, ale ty sa máš prečo zle? Čo sa stalo?
Courtney_xoxo: Len som sa pohádala s kamoškou. To si musíme vyriešiť samy.
Meaningless_boy: S Jane? Kvôli Chrisovi? Neboj to bude dobré, zas sa udobríte, ako vždy.
Courtney_xoxo: Áno, odkiaľ o tom vieš? A dúfam, že to tak bude.
Meaningless_boy: Jednoducho viem, a aj tak to vedia už všetci o nej a Chrisovi, tie fotky sú už všade.
Courtney_xoxo: Kto si?
Meaningless_boy: Už som ti vravel, že ti to nepoviem.
Courtney_xoxo: Prečo si myslíš, že sa budem s tebou ďalej baviť?
Meaningless_boy: Ty si so mnou ale píšeš ;)
Courtney_xoxo: Nepríde ti čudné, že ja o tebe neviem nič, a ty o mne všetko? A nechytaj ma za slovíčka.
Meaningless_boy: Ak ťa to poteší máš tri otázky, na ktoré ti odpoviem.
Courtney_xoxo: Kto si?
Meaningless_boy: Na túto otázku ti neodpoviem.
Courtney_xoxo: Tak mi povedz aspoň niečo o tebe.
Meaningless_boy: Mám 17, mladšiu sestru a bývam v malom dome. Rád počúvam hudbu a hrám futbal.
Courtney_xoxo: Si v nižšom ročníku?
Meaningless_boy: Nie, budem mať o chvíľu 18.
Môžem teraz ja jednu otázku?
Courtney_xoxo: Jasné, pýtaj sa.
Meaningless_boy: Čo si o mne myslíš?
Courtney_xoxo: No tak na to ti úplne odpovedať nemôžem, keďže ťa nepoznám a ani mi nechceš povedať kto si, ale tak píše sa s tebou v pohode.
Meaningless_boy: Ďakujem. :*
Courtney_xoxo: Žiadne pusinky! :-! A čo si myslíš ty o mne?
Meaningless_boy: Ach, prepáč zabudol som, že by sa Jamie mohol nahnevať :/
Myslel som si, že si iná, taká ako tvoji kamaráti, ale ty taká nie si. Si milá, pozorná, snažíš sa mi pomôcť, čo si strašne vážim a som rád, že si ďalej so mnou píšeš a ďakujem ti, už si Chris do mňa neskáče.
A samozrejme si aj krásna :*Courtney_xoxo: Nebal ma! Vieš, že mám Jamieho O:-)
Meaningless_boy: Máš na viac ako na toho chrapúňa.
Courtney_xoxo: Presťaň ho urážať, ani ho nepoznáš, to on ti pomohol v tom, že ťa Chris už nešikanuje!! Tak sa láskavo uvedom, čo píšeš. Predstav si, že ja by som začala urážať tvojich priateľov, ktorých ani nepoznám.
Meaningless_boy: Tvoja partia uráža mojich priateľov denno-denne, už som si na to zvykol. Je to môj názor naňho a na celú tvoju partiu.
Courtney_xoxo: Takže taký názor si mal aj na mňa... Alebo ešte stále máš? Ešte raz ti hovorím, prestaň urážať ľudí, ktorých nepoznáš!
Meaningless_boy: Je to môj názor na nich, ale to neznamená, že taký istý mám aj na teba.
videné
Nič mi už neodpíšeš?
videné
Ako chceš!
videné
Keď prestaneš byť urazená napíš.
videné
Si uražlivá krava Ney!
videné
Toto naozaj prehnal, už mu neodpíšem. Prečo sa dnes muselo všetko posrať? Najprv Jane a Chris, čo je už nočná mora sama o sebe, a potom ešte aj tento tu anonym. Prečo by sa on mal starať do mňa a Jamieho?! Ani jedného z nás vôbec nepozná. Je to obyčajný debil! Takto sa normálny ľudia nesprávajú, ako sa vôbec opovažuje. Ja nemám za potrebu nadávať na jeho kamarátov, keďže ich ani nepoznám, lebo ani neviem kto je on, ale to nedáva ani jemu právo nadávať na tých mojich. Bola som neskutočne vytočená z jeho správania a všetky tie okolnosti k tomu len pridávali.
YOU ARE READING
Why not?
RandomCourtney_xoxo: A prečo tu máš také meno? (Meaningless_boy) Meaningless_boy: No lebo to aj som :( Courtney_xoxo: Nie si bezvýznamný, to si o sebe nemôžeš myslieť. Každý človek je v niečom výnimočný a nikto nie je bezvýznamný. Meaningless_boy: Som, ni...