*25*

39 9 0
                                    

,,Ľudia, som s nami nad mieru spokojná. Zvládli som to všetko upratať asi za 3-4 hodinky, čo vzhľadom na ten bordel bolo nemožné," povedala som so smiechom ostatným.

,,To teda hej," súhlasili.

,,Ney? Môžeš na chvíľku?" opýtal sa ma Fredie a zobral do miestnosti, kde sme boli o samote.

,,Čo potrebuješ?" s úsmevom som sa ho opýtala.

,,Čo si pamätáš zo včerajška?" zvedavo sa opýtal.

,,Tak začiatok úplne celý a potom si pamätám, že som načapala Jamieho a tak som sa šla opiť, potom si len matne spomínam na ostatok. Pamätám si ešte Alexa... Vieš toho bývalého žiaka našej školy, ten mi dal ešte jeden pohár aj keď som už nechcela. Vypila som ho a vtedy ma vyplo. Nič viac si nepamätám, ani neviem ako som sa dostala domov. Bol si so mnou?" opýtala som sa, ale cítila som, že sa včera stalo ešte niečo viac, niečo o čom neviem.

,,Noo, bol som s tebou, ale až večer, keď si bola na tom asi najhoršie. Odniesol som ťa domov, zaspala si. Neviem ako, ale nejako som našiel kľúče od vášho domu vo vrecku tvojej bundy. Najtichšie ako sa dalo som ťa odniesol do izby, aby som nezobudil vašich. Uložil som ťa a dal ti k posteli vedro, potom som odišiel. Dúfam, že sa nehneváš, že som hľadal kľúče, a že som bol vo vašom dome," nesmelo mi všetko vyrozprával.

,,Och, Fredie, samozrejme, že nie, nehnevám. Veľmi pekne ti ďakujem za pomoc. Ty si moja záchrana, ale naozaj, rodičia ani len netušia, ako som včera vyzerala a za to ti ďakujem. Totiž nerada by som im to celé vysvetľovala, a už dupľom nie ohľadom Jamieho, oni ho majú až priveľmi radi. Takže ešte raz ďakujem," poďakovala som.

,,Za málo Ney. No k Jamiemu, prepáč, že sa starám, ale máš určite na lepšieho, nikdy ťa nemal podviesť a už vonkoncom nie viackrát. Prepáč, ale je to úbohý sukničkár," povedal trochu naštvane Fredie.

,,Už som si to uvedomila aj ja. U mňa, nemá už šancu, nadobro som s ním skončila," povedala som a s Frediem sme odišli naspäť k ostatným.

Všetci sa tu narámne zabávali na včerajších príhodách. No, ale čo by som sa nedopočula...

,,Najlepšia bola Ney, ktorá si obliekla pršiplášť a povedala, že vďaka tomu nikdy nezmokne ani keď skočí do bazénu. No a čo by neurobila, skočí do bazénu, nato začne ziapať, že ten plášť nefunguje, a že je mokrá. Všetci sa na tom náramne smiali, no to ani z ďaleka nie je všetko. Ako vychádzala podarilo sa jej pošmyknúť a už bola zase vo vode, keď sa jej podarilo dostať von osušila sa obrusom, ktorý stiahla zo stola, a potom ho vrátila akoby nič. Na záver vykrikovala, že Jamie je sviňa, a to kvôli nemu nefunguje pršiplášť, že ho poderavila nejaká jeho šľapka," rozprával Tonny ostatným. Všetci sa na tom náramne zabávali iba ja som sa cítila tak trápne a zahanbene.

,,Ney to vážne?" opýtala sa ma po chvíli Jane a ja som len pokrčila pleciami. Nemala som ani potuchy, či sa to naozaj stalo.

,,Dobré ľudia, dohodneme sa, že čo sa stalo včera ostane medzi nami a viac sa k tomu vraciať nebudeme. Čo sa stalo, to sa stalo a už to nezmeníme," povedal Adam s Frediem.

,,Dobré," súhlasili sme. Hoci by ma zaujímalo, čo všetko sa tam stalo, súhlasila som s Frediem a Adamom. Zbytočne by sa len po celej škole rozkríklo ako som sa ožrala. No myslím si, že už aj tak to mnoho ľudí vie.

Na fotke hore je Ney.
Vaša -Lalaja-

Why not? Where stories live. Discover now