Dni sa míňali ako voda a Jane sa stále neprebudila. Ja som to zvládala hrozne ťažko a jediný, kto ma vedel pochopiť bol Chris.
Strávili sme s Jane celé dni a preplakali noci, boli sme už azda poslední, ktorí verili a dúfali v to, že sa preberie.
Doktori jej nedávali veľké šance, ale my sme tomu nechceli uveriť, ani nemohli... Nevedeli sme si predstaviť, život bez nej.
Jane je moja najlepšia kamarátka, poznáme sa od malička a život bez nej by bol životom bez radosti, ktorou má každý deň obdarovala. Ani si nechcem pomyslieť, aké ťažké by to pre mňa všetko bolo. Pomyslela som si a slzy sa mi nahrnuli do očí a začala som plakať.
Jamie sa snažil byť so mnou čo najviac, tak ako len mohol. Bol mojím rozptýlením od problémov a oporou.
Posledné dni to s mnou bolo ale ešte horšie, uzavierala som sa seba, nevnímala okolitý svet a hoci Jamie robil všetko, čo vedel a mohol, nestačilo to...
Videla som, že ho to celé unavuje a nedokáže sa dívať na mňa ako sa trápim, ale nevedela som sa cez to všetko preniesť.Možno už nechcel urobiť znova chybu a príjsť o mňa, možno preto sa stále snažil viac namiesto toho, aby to so mnou vzdal. Snažil sa byť tým najlepším priateľom na svete, tak ako mi aj sľuboval.
No v hlave mu čoraz viac mu vŕtal anonym, s ktorým som si písala. Hoci sa ma neho nikdy neopýtal.
Písala som si s Meanom čoraz častejšie a začínala som ho mať celkom rada. No stále som ho brala iba za kamaráta a myslela som si, že aj Jamie to tak berie.
No očividne nebral ako som sa neskôr dozvedela, kdeže Jamie sa o anonyma začal zaujímať až nakoniec aj zistil, kto to je. Hoci to vedel, nepovedal mi to, nepovedal mi ani slovo ohľadom anonyma. Práve naopak, išiel si to s ním osobne vybaviť. Neriešil to bitkou, ako by to mnoho iných chlapcov v jeho veku urobilo, on mu len dohovoril a zakázal mu písať si so mnou. Mean najprv namietal, ale nakoniec súhlasil. Vedel, že ja milujem Jamieho, aj keď mi urobil to, čo urobil, ale s tým už on nemohol nič spraviť. Možno ak by mi o tom zákaze povedal vtedy, možno by to bolo inak.
Mean mi už viac nenapísal, tak ako to sľúbil Jamiemu. Chcel, aby som bola šťastná a to aj za tú cenu, že nie s ním. Hoci bol do mňa zaľúbený, rešpektoval Jamieho zákaz až príliš dlho.
YOU ARE READING
Why not?
RandomCourtney_xoxo: A prečo tu máš také meno? (Meaningless_boy) Meaningless_boy: No lebo to aj som :( Courtney_xoxo: Nie si bezvýznamný, to si o sebe nemôžeš myslieť. Každý človek je v niečom výnimočný a nikto nie je bezvýznamný. Meaningless_boy: Som, ni...