Tapi persepsi aku berubah apabila aku menyertai satu perkhemahan Pre-jambori yang buat kali kedua. Entah kenapa orang tu tidak juga menarik dari segi perwatakkanya ibarat hati kering pun ada juga tapi pertama kali aku tengok dia wowwww bergetar tulangku nyaiiiiiii... hahaha itulah pertama kali aku rasa perasaan yang pelik. Selama perkhemahan tu aku perhatikan saja gerak gerinya, dia seorang yang sangat sibuk mungkin sebab dia sangat aktif waktu tu so semua kerja dia buat. Selama 4 hari 3 malam kami di sana aku hanya macam entahlah macam mana nak describe kan kawan aku c mrs W tu lah tempat aku share semua hahaha malu pula bila rasa macam tukan. Walaupun aku dan orang tu tidak bersapa sepanjang kem tu tapi kami dalam satu komuniti yang sama balik pun sama-sama walaupun tidak satu bas, tapi rasa macam dekat tu tetap ada. Dan tanpa di sangka waktu kami berkumpul sebelum balik rumah masing-masing dengan perkataan "bye" dari dia sebelum saya dan mrs W meninggalkan tempat tu telah membuatkan aku sejuk satu badan macam beku di tempat kejadian. Sepanjang dalam perjalanan pulang ke rumah senyum-senyum sendiri aku dibuatnya hahaha, mrs W pun suka sangat ungkit cerita pasal orang tu, dan ketawa apabila melihat aku tersipu malu nyaiiiii itulah hari yang sangat memalukan bagi aku apabila aku terpukul dengan perasaan cinta. Akhirnya persepsi aku mengenai cinta telah berubah, dan tanpa di jangkakan keesokkannya aku menerima message dari satu nombor yang tidak aku kenali dan orang yang hantar message tu memperkenalkan dirinya sehinggalah aku mengetahui bahawa dialah orang tu, orang yang membuat aku sejuk satu badan wowwww happynya aku rasa dan bermula dengan hari tu aku pun berhubunglah dengan dia melalui message dari c mr H(orang tu).
YOU ARE READING
#Mrs83
Randomhidup H: hidup I: itu D: dugaan U: untuk P: percubaan hargai setiap masa sebab remaja hanya datang sekali dalam hidup love urself and be strong babe ;) ♥》life.love.trust.friendship.goal.happiness《♥