Setelah hampir 5 bulan dengan Mr N.P hidup aku tetap seperti remaja perempuan yang lain dan rasa di sayang tu membuatkan hari-hari ku seperti dalam mimpi indah, orang kata itulah namanya mabuk cinta mrs W pula yang merupakan penasihat setia aku terjebak juga dalam alam percintaan umpama virus pula dalam kalangan kami waktu tu. Mrs W terjatuh cinta pula dengan kawan ci Mr N.P alahai cinta dalam kelompok kawan-kawanlah pula. Waktu tu kehidupan kami entahlah mungkin itulah yang di katakan fasa cinta monyet hahaha, memandangkan aku dan Mr N.P ni cinta jarak tak berapa nak jauh sangat jugalah kami hanya di pisahkan dengan sempadan daerah yang berbeza saja so masa untuk dating tu memang tidaklah sekerap mana. Tapi aku dan Mr N.P tak kisah sangat as long kami tetap keep in touch ok sudahlah aku tetap akan dalam relay tu juga, tapi betullah orang bilang cinta monyet ni hanya satu fasa yang bukam berkekalan sebab setelah aku menyertai satu lagi perkhemahan pre jambori tanpa aku sedari aku terjerat lagi dengan sati cerita cinta dari seorang ni tapi kali ni dia muda setahun dari aku, tapi walaupun dia muda namun fizikalnya macam seusia aku mungkin juga sebab dia tinggi dan dari segi muka pula bolehlah ada macam cina-cina sikit. Tapi sebenarnya dia tu aku tidak anggap apa-apalah hanya sekadar teman tapi mesra sebab aku masih lagi ada relay dengan Mr N.P. Tapi relay aku dengan Mr N.P akhirnya putus juga sebab kami sudah tidak sehaluan dan aku pula terima saja dengan keputusan Mr N.P tapi bukan sebab aku ada teman tapi mesra tu aku tak kisah dengan keputusan Mr N.P tapi memang munkin aku dengan Mr N.P sampai situ saja. Sebagai teman tapi mesra aku yang di kenali sebagai Encik M dialah tempat aku share masalah dan dia pula macam diary tapi dalam versi diary yang boleh bagi feed back kat aku waktu tu.
YOU ARE READING
#Mrs83
Randomhidup H: hidup I: itu D: dugaan U: untuk P: percubaan hargai setiap masa sebab remaja hanya datang sekali dalam hidup love urself and be strong babe ;) ♥》life.love.trust.friendship.goal.happiness《♥