Mr H vs Mr N.P ?

9 0 0
                                    

Setepah beberapa hari aku dan Mr H bermessage sehingga muncul perasaan serta niat untuk ke fasa yang lebih dari seorang kawan biasa, tapi kegemiraan tu tidak lama tetiba mr H hilang dari radar setiap message yang aku hantar tidak di balas aku hanya menunggu sehingga sekian lama namun tidak ada jawapan. Bermula dengan hari itu aku berputus asa untuk menghubunginya seolah-olahnya nombornya sudah tidak aktif lagi. Aku mendiamkan diri tapi pada masa yang sama ada seorang kenalan aku juga yang aku kenal selepas perkhemahan tu juga yang telah mengisi ruang mr H. Orang ni di kenali sebagai mr N.P satu umur dan agak rapat juga dengan aku semasa perkhemahan walaupun kami baru kenal pada masa tu. Mula-mula kami hanya berkawan biasa tapi satu hari tu dia bawa aku ke fasa yang lebih dari sekadar kawan, waktu aku tidak tahu nak jawab apa sebab pada asalnyakan aku suka Mr H tapi kenapa pula orang lain yang datang ni?? Since Mr H hilang dari radar dan Mr N.P ni pula tidak pernah menyerah kalah dengan usahanya sehinggakan ego aku tunduk dengan sendirinya dan yes kami mencuba untuk ada relay. Dengan Mr N.P tu so far so good saja dan aku juga mencuba untuk bagi ruang dengan dia dalam hidup aku serta cuba melupakan Mr H yang hanya singgah sekejap dalam hidup aku waktu tu. Hubungan aku dengan Mr N.P yang merupakan manusia pertama yang membawa aku ke alam percintaan remaja sangat membuka mata dan hati aku walaupun aku jujurnya belum terbuka hati untuk dia. Tapi setiap hari perasaan tu semakin ada dan aku mula merasa ouhhh macam ni lah rasa bercinta tambahan pula Mr N.P ni orang yang sangat bersahaja tapi menang dalam bab buat aku rasa happy sehinggalah aku mula merasa melting dengan dia. Good job Mr N.P ;)

#Mrs83Where stories live. Discover now