Sebagai remeja bohonglahkan if tidak rasa bosan hidup tanpa buat-buat apakan dan sosial media sajalah tempat kita melepaskan bosan. So hidup aku waktu tu hanya dengan sosialfeed aku dan yes terjatuh cinta jugalah dalam kes yang macam tajuk lagu Najwa Latif tu "cinta di muka buku" well tidak di nafikan aku memang seorang yang mesra alam so semua chat akan aku layan as long chat tu tidak melampau. Banyak-banyak messager yang aku balas ada satu antara semua tu yang macam serius sedikit sehingga terjatuh cinta tanpa sengaja tapi jatuh cinta yang tidak begitu serius sebab waktu tu aku dah serik percayakan hati aku kat mana-mana lelakikan. So orang dalam masseger plus relay tu boleh di ibaratkan sebagai "pengisi masa kosong" so far aku layan saja kisah cinta fairytale tu dan aku tak pernah ambil kisah sangat pun sebab memang aku tidak ada feel sama tu orang, not bab profile picture dan more about dia di facebook tu memang agak meyakinkan yang dia tu wujud tapi eyalah naluri hati aku cakap yang macam ada saja yang tidak kena and finally experimen aku berjaya yes dia seorang yang fake dia guna gambar model lelaki so semua cerita pasal dia tu just rekaan semata-mata nama pun fake kan. Lepas kejadian tu aku just tak kisah biarlah dia dengan kehidupannyakan kasian kecelaruan identiti mungkin, tapi aku tidak juga bagi lepas dia begitu saja, lepas dia tipu akukan so prank dulu dia bongkar semua yang dia fake and akhirnya dia mengaku. So aku pun tak kisah sangat, and sampai sekarang pun aku tenggok dia tetap juga dengan account fakenya tu dan banyak lagi victimnya, alahai kasian jugalah tapi itu bukanlah urusan aku. Life go on as usually dan result SPM pun tak lama lagi aku keluar....
YOU ARE READING
#Mrs83
De Todohidup H: hidup I: itu D: dugaan U: untuk P: percubaan hargai setiap masa sebab remaja hanya datang sekali dalam hidup love urself and be strong babe ;) ♥》life.love.trust.friendship.goal.happiness《♥