apa cerita Encik M

4 0 0
                                    

Hampir setahun sudah lepas cerita aku dengan Mr N.P since dia pun melenyapkan diri dari aku manakala aku pula berhenti sudah cuba contact dia dan akur sepenuhnya dengan keputusan yang di buat. Kini aku menjalani kehidupan seperti biasa go on saja diikuti dengan Encik M, dia selalu ada keep in touch dengan aku even kami tidak lagu pernah jumpa selepas daripada perkhemahan tu. Cerita pasal perkhemahan tu sebenarnya dia sana aku di pertemukan semual dengan Mr H, tapi kami seolah-olah tidak kenal sehinggalah dia muncul kembali contact aku tapi dengan nombor yang berbeza. Dan pada saat itu aku mula bertanya kemana dia sebelum ni, Mr H cuba menjelaskan apa yang terjadi sebenarnya, katanya telefonnya hilang sebab tulah kami lost contact waktu tu so aku pun tidak banyak tanya sangat dan kami keep in touch as usually sampailah kisah lama terungkit semula tapi waktu tu aku masih on relay with Mr N.P dan aku pula jujur dengan Mr H apabila dia cuba bawa aku ke fasa seterusnya. Setelah Mr H tahu yang aku dengan Mr N.P so kami pun hanya sampai di situ sajalah dan dia pun melenyapkan diri begitu sahaja. Di saat yang sama aku dan Mr N.P pun sudah tidak on relay sudah, dan yang hanya dengan aku waktu tu hanya Encik M yang setia mendengar cerita hidupku tambahan pula dia kenal juga dengan Mr. H dan Mr N.P so senanglah dia memahami cerita aku yang umpama fairytale tu. Seterusnya setelah lama berteman tapi mesra dengan Encik M kami pun terjebak ke fasa yang seterusnya, betul juga kata orang yang mengatakan bahawa lelaki dan perempuan kalau terlalu rapat status kawan tu sampai satu masa akan berubah menjadi lebih dari pada seorang kawan.

#Mrs83Where stories live. Discover now