thanks

1 0 0
                                    

Setelah lama akhirnya terbongkar juga, malam tu aku dan Mr H chat macam biasa aku sanggup tunggu dan stay sampai jam 2am just untuk chat with him sebab lately dia busy kerja kat restoran yang tidak jauh juga dari sekolah aku dan selalu juga stay kat sana dan dia pernah masakkan untuk aku juga tulah juga saat-saat yang sangat aku sayang. Tapi apa yang ada tidak semestinya kekalkan, malam tu aku tertiba tergerak hati stalk satu account social dia, and what ??? Terdiam aku seolah rasa macam kena pukul pun ada...tak sangka rupanya seminggu sudah post dia mengenai tu dan aku baru tahu sekarang. Patutlah dalam beberapa minggu ni dia agak pelik sebab sebelum ni dia tak pernah kisah pun if orang lain tahu about us tapi untuk beberapa minggu ni dia selalu pesan dengan aku supaya keep our relay diam-diam dan kalau boleh delete semua post aku yang ada caption pasal dia.. what??? Pelik! Alasannya mum dia tidak suka..arrrr??? Lagi pelik! Sebab sebelum ni mum dia tak pernah berbunyi pun pasal kami. Aku semakin rasa macam ada sesuatu yang tak kena, sampailah apa yang aku nampak apa yang Mr H post malam tu ternyata jawapan selama ni yang berlaku. Dia post mengenai seorang perempuan dan caption about dorang, damn siapa tak sentap if orang yang ko sayang tetiba post pasal perempuan lain dengan caption sweet yang sedangkan selama ni dia tak pernah pun buat benda yang sama kat aku???? What the f*** sedih plus sakit sangat juga aku waktu tu. Aku off semua yang berkaitan dengan dia dan cuba hilang dari dia lepas saja aku screen shot post dia and sent kat whatapps dia terus aku off hp, well iflahkan dia betul-betul care and sayang aku banyak cara dia boleh buat untuk cari plus explan kat aku apa orang bilang make an effortlah sikit if sayangkan relay kami tu but selama beberapa hari tu no text no call dari dia so end up nampak sangat dia memang langsung tak da effort pun, aku memang betul-betul sakit lepas apa yang terjadi tidak sangka dia sanggup buat aku macam tu ... ku tak habis fikir, kurang ku dimana kau tegah melepaskan aku, jauh ku menetap namun terlalu jauh emaginasi ku terberai, terdiam aku beku tanpa mu di manakah letak hati mu.. kau putuskan untuk mendua dengan dia di belakang ku padahal ku pilih kamu jadi cinta terakhir...

#Mrs83Where stories live. Discover now