tak pernah terlintas

11 0 0
                                    

So far so good begitu jawapan aku if ada orang tanya how study? And now aku rasa more than ok sebab entahlah mungkin betul kata orang tu satu masa kita akan di pertemukan juga dengan cinta hati, begitulah apa yang terjadi antara aku dengan Mr H hehe yes he was here and also he is my official boyfriend. Cepat sangat kan? Eya pelik juga baru-baru muncul dan hanya dalam beberapa hari kami keep in touch terus dia ajak aku on relay. Macam tak percaya pun ada juga, dahlah chat dia bawa aku on relay tu waktu aku dalam kelas kuliah, 30 minit lepas baca chat tu terus aku terdiam dan semua yang berlaku dalam kelas apa yang pensyarah aku cakap kat depan aku is just like bla bla bla aduh teruk sangat ni Mrs83 what is going on wake up dear Mrs83. Selepas ja habis kelas terus aku cepat-cepat ambil hp aku dalam laci meja and baca balik chat Mr H tu sebelum aku bagi jawapan aku chat lagi just nak kan kepastian mana tahu kot dia just joking on me kan malu weii if macam tu. Tapi lepas dia cakap dia betul-betul aku pun entahlah dengan senang ja jari aku taip "yes i do" oh God betulkah ni???? Tapi benda dah berlakukan and yes now we're already in relationship dan aku pun rasa macam ok saja so just go on sebab sebenarnya aku memang lama dah fall inlove with him sejak dari 2 tahun yang lepas. Mr H ni tak macam boyfriend-boyfriend yang aku pernah ada sebelum ni, dia bukanlah jenis yang sweet dan memang tidaklah ada unsur romantik dengan dia tapi aku ok saja sebab aku memang nakkan seorang yang macam dia as long kami boleh terima diri masing-masing ok just teruskan saja. Our first date, since budak hostellah katakan mana boleh dress like usually if nak hang outkan so basicly just wear macam pakaian budak tengah bersukan cuma versi pakai selipar jepun, tapi Mr H cakap so what if aku dalam keadaan macam tu sebab dia cakap dia bukan bercinta dengan what pakaian aku pakai or keadaan aku secara visualnya tapi bercinta dengan who I'am and the real me inside and itu jugalah salah satu sebab why i love him much.. hahaha Mr H.. tidak pernah ku rasa perasaan yang begini tulus ku mencintai mu, semua kerna diri mu ku berubah hidup kini penuh dengan senyuman, oh sayang datanglah ku inginkan dirimu dekatlah padaku ku rindukan peluk mu terima kasih atas segalanya yang telah kau beri amat ku hargai semua ku simpan di dalam hati, penuh riang tawa mesra terus terukir di hati. Siapa sangka kan bahagia bila dulu pernah luka cinta datang tak di duga bawa hingga syurga.........

#Mrs83Where stories live. Discover now