just...

0 0 0
                                    

Relay aku dengan Mr H semakin lama semakin turun naik entahlah kenapa?? Mungkin aku saja kot yang over thingking or what yes memanglah tidak di nafikan aku ni bukanlah jenis yang baik sangat sebab walaupun aku dengan Mr H and the same time aku layan juga c Mr S yang lelaki aku cakap always make an effort on me to but walaupun begitu, aku tidak pernahlah kongsi rasa sayang aku dengan Mr H with orang lain sebab aku memang terlalu sayang Mr H and aku sanggup buat apa saja untuk jaga our relay walaupun aku rasa macam ada saja yang tidak kena dengan Mr H ni seolah-olah ada sesuatu yang aku perlu tahu. Jujurlah siapa yang tidak risaukan dalam setiap relay kita mesti risau if ada apa-apa yang di smbunyikan oleh pasangan kita, dengan Mr H aku selalu berterus terang dengan siapa kawan lelaki yang aku rapat dan semualah tapi tidak semua juga aku share such as cerita pasal Mr S,  dan juga dengan Mr NP yang kami sekarang kekandang ada juga chat tapi just kawan saja sebab kami boleh jadi kawan walaupun dulu kami pernah in relay tapi tu kan cerita lama. Cuma aku tak tahu apa yang di sembunyikan oleh Mr H dari aku sebab aku tidak pernah siasat or kata orang stalk pasal dia apa lagi sibuk untuk socialfeed dia, dari segi hp setiap kali date dia akan check hp aku check semua chat kat semua social apps aku tapi aku tidak pula buat benda yang sama kat dia mungkin sebab aku percaya dia tu lebih kot entahlah sebab konkong lelaki is not me. Tapi itu juga kot kesilapan aku yang terlalu bagi kebebasan kat Mr H sampai benda yang tidak sepatutnya ada kat fikiran aku terjadi selepas berapa lama aku rasa tak kena and akhirnya semua tu bagi jawapan kat aku what was going on selama ni. Beautiful pain... such a beautiful kind a of pain.

#Mrs83Where stories live. Discover now