Tahun baru maka bermulalah cerita baru dalam hidup aku yang kini official menjadi lepasan spm yang tengah tunggu result keluar dan mereputkan diri hanya duduk di rumah. Since mum tidak bersetuju if aku keluar cari kerja sementara tunggu result atas alasan belum tiba masanya dan berehatlah di rumah dulu. So aku pun tak nak berbahas dengan mum pasal kerja sebab apa pun hujah aku pasti tidak akan di benarkan juga dengan itu aku pun akur untuk menghabiskan masa lapang aku di rumah dengan berbekalkan handphone aku yang tak berapa nak smartphone tapi aku bersyukur ja dengan apa yang ada sebab nak demand sangat pun nanti menyusahkan mum tak guna jugakan. So officialnya hidup aku hanya bersocial feedkan di alam maya tanpa perlu face to face dan hang out, bohonglah if tidak bosankan selama beberapa bulan sebelum result spm aku keluar tu yang aku katakan zone mereput waktu tu. Sosial media adalah kehidupan aku, dan yang paling mereput apabila aku hanya aktif tatkala malam membawa ke subuh dan siang bukanlah aku yang kau cari untuk aktif sebab banyaknya aku akan tidur. Serius cara hidup aku waktu tu bukan setakat mereput tapi memang out sangat tambahan aku lagi perempuan tapi aku tak kisah pun sebab eyalah mum pun tidak ada kat rumah so hahaha siapa kisah if aku bangun jam berapakan. Kebiasaannya serapan pagi aku adalah juga merupakan makan tengahari aku dan semua kerja rumah yang mum pesan akan aku buat pada waktu tu, begitulah kehidupan aku seterusnya selama beberapa bulan. Kehidupan aku waktu tu sangat senang sebab banyak sangat masa terluangkan no rule no busybody people around me and plus aku pun tidak bercinta so hidup bebas dari gangguankan have fun juga sebenarnya. So far not bad at all...
YOU ARE READING
#Mrs83
Randomhidup H: hidup I: itu D: dugaan U: untuk P: percubaan hargai setiap masa sebab remaja hanya datang sekali dalam hidup love urself and be strong babe ;) ♥》life.love.trust.friendship.goal.happiness《♥