Chapter 2.

448 32 2
                                    

Mi a szar...?! Fáj a seggem.... És a nap rohadtul kiégeti a retinám... Pedig úgy emlékszem behúztam azt a hülye függönyt miután bemásztam az ablakon...
Még mindig csukott szemmel matattam az éjjeliszekrény után amire a telómat raktam, de az nem volt ott.... Mármint az éjjeliszekrény. Amikor kinyitottam a szemem szembesültem azzal is hogy az ablakon a függöny nem volt behúzva. De amikor meglattam a kezem... Sokkal sötétebb volt a bőröm színe és a körmeim egyszerűen hatalmasok voltak. Undorító... Aztán egyszercsak belelógott a képbe a fekete hajam(?)
Mivan?!
Kimasztam az ágyból és körül néztem. Fehér falak, hatalmas ablak, fekete bútorok és ajtó, fehér ágynemű, Luke Hemmings, franciaágy és.... Na várj... LUKE HEMMINGS!!!!
És tényleg.... Ott alszik békésen az ágy jobb oldalán kócos hajjal és tátott szájjal.
-Mi a szar?!-suttogva kiabáltam.
-Te kívántad... Én teljesítettem!-mondta egy hang a hátam mögül. Amikor megfordultam egy nő állt előttem. Fehér ruha, molett testalkat és hófehér hibátlan bőr.
-Ki maga?-még mindig suttogok.
-Hát a Hold szelleme te butus!-mosolyog-és igen, tudom hogy hányan szoktak nézegetni!-húzta ki magát.
-Ez most.... Ez most mi?!-hadonásztam össze-vissza.
-A kivánságod!-forgatta meg a szemét.
-De az hogy valaki kíván valamit nem azt jelenti hogy teljesíteni is kell!-suttogva kiabálás LeVeL Carter.
-Jolvan na! Ne harapd le a fejem!-emelte fel kezeit védekezően-Bezzeg amikor 5 évesen azt kivántad, hogy bárcsak kapnál egy pónit akkor...
-Na látod! Azt teljesítetted volna!-hadonászok a karjaimmal mint egy polip.
-Na! Fejezd be! Inkább készülj fel lelkileg arra, hogy egy hónapig itt fogsz lakni!- mutat körbe.
-Jesszusom...-masszírozom az orrnyergem.
-De vigyázz! Nem mondhatod el senkinek!-rázta az újját.
-Jó! Jó! értem....
-Ne forgasd annyit a szemed mert még a végén fennakad!
-Igen anyuuu....-monoton hangon felelek. Egyertelmű, hogy anyámra emlékeztet.
-Na tehát! Én most megyek mert a kis Billy mindjárt felébred és meglátja az új hörcsögöt amit kapott a döglött helyett!-pfuuu de lelkes... Jesszus-Na szia édesem! Majd közbe benézek sok sikert!-majd elindult ki az ajtón-jah és... Kapj magadra valamit!-fordul vissza majd távozik.
Kapj magadra valamit...? Amikor lenéztem magamra.... Hát csak bugyi... Mi a fene?! Akkor lehet h azért fáj a seggem mert Arzi és Luke tegnap este... Hát... Huncutkodtak?!
Luke mocorogni kezdett tehát gyors visszabújtam mellé.
Lágyan megsimogattam az arcát. Egyszerűen muszáj volt! Nem bírtam kiii!
Lassan nyitotta ki azokat az igéző kék szemeit amiről minden lány bugyija leolvadt.
-Jó reggelt!-még mindig piszkálom. Olyan édes!
-Neked is!-villant egy félmosolyt. A hangja rekedtes. Úr Isten de sexy.... Meghalok!
-A fiúk fent vannak már?-kérdezte.
A fiúk? Mármint a 5SOS fiúk? Most mégis mit mondjak?!
-Nem tudom...-király válasz. Miért érzem azt, hogy kb mindenre ezt fogom mondani...?
-Akkor én megyek és megnézem!- mászott ki-Te meg addig fürödj csak le! Érdekes esténk volt...-huncut vigyor terült el arcán. Jó ég!
-Rendben!-kimászok én is.
Léptem kettőt, mire rájöttem hogy foggalmam sincs merre van a fürdő.
Gyerünk Carter gondolkozz!
-Jaj! A fejem! De megszédültem!-az ágy szélére ültem miközbe a fejemet tartom, mindha mindjárt leesne.
-Arz jól vagy?-siet hozzám Luke és leül mellém.
-Persze, jól leszek csak egy pillanat. De amíg nem múlik el ez a szörnyű szédülés, hoznál nekem egy nacit és egy pólót?-a végén megrebegtettem a szempilláim.
-Persze!-mondta Luke és egy szekrényhez rohant kivett belőle egy fekete rövid nacit és egy ugyan ilyen színű pólót.
-És a fürdőbe is bevinnél?-büszke vagyok rád Carter, nagyon büszke.
Luke felkapott és egy ajtóhoz cipelt. Az ajtót berugta majd letett a pult szélére.
-Én lent leszek, majd gyere!-édesen rám mosolygott, adott egy puszit és lelépett. 
-OHH IGEEEN!!!!!-örömtáncolni kezdtem.
Kaptam egy puszit LUKE HEMMINGS-től!!!
Szép volt Carter! Jól megoldottad!
A saját vállamat verdesve mászok be a zuhany kabinba, és állapítom meg, hogy el kell mennem körmöshöz. Ez a karom undorító!
Amikor végeztem a fürdéssel a(z új) hajam összefogtam felvettem a cuccokat és elindultam ki a fürdőből.
Visszaérve a szobába, majdnem az egészet feltúrtam egy telóért. Végül találtam egyet, amin Luke volt a zárolt képernyő, tehát gondolom Arzi-é. Körbe néztem. Ott egy ajtó. Elindultam felé és kinyitottam.
Hát reméljük, hogy ez az ajtó lesz a kijárat...

I wish... [L.R.H.]Where stories live. Discover now