>•<LUKE SZEMSZÖGE>•<
*1 héttel később*-ASHTON FETCHER IRWIN ADOD VISSZA A KIBASZOTT CIPŐMET!!-kiabál Cal a park kellős közepén, olyan hangsúllyal és szóhasználattam, amitől minden öt éves sír, és minden idős hölgy szívritmus zavart kap.
Arz az ölembe fekve nyomkodja a telómat.
-Azt add csak vissza.-kapok ki a kezéből.
-Hééé! Nemár!-utána nyúl de én gyorsabb vagyok és fölugrok.
A kezem a fejem fölé emelem, így nem éri el.
-Ne szivass! Add vissza!-ugrál.
-Minek ez neked? Ez az egyém!
-De valamit meg akartam rajta nézni!
-Ezt nem veszem be...
-Kabbe...-karjait keresztezi a mellkasa előtt, és durcásan elvonul. Elég vicces látványt nyújtott.
-Arz nemár!-utána rohantam.
Csak egy pillanatra teszem le a kezem de a kis huncut egyből kapcsol, és már fut is a telefonommal.
-Adod vissza!
-Neeeeeem!
Szerencsére az én lábaim hosszabbak, így hamar utolérem.
-Nee! Luke csak adj egy perceeet!-visít.
-Jó! Egy perc!
Arz nyomkod párat majd a kezembe nyomja.
-Tessék!
Megnézem a zárolt képernyőm. Egy közös képünk volt, amit tegnap csináltunk.
-Tetszik?-kérdezte, huncut vigyorral az arcán.
-Nagyon!-ölelem magamhoz.
Hihetetlen, az, hogy mennyire megváltozott az elmúlt néhány napban.
A fiúk is imádják és a rajongóink is.
Twitteren minden rajongót visszakövet, ha képet kérnek küld nekik, minden kérdésükre válaszol. Egyszerűen tökéletes! Kiderült, hogy kívűlről tudja az összes számunk. És ami a legmeglepőbb, Mike ellenfelére talál benne, ha videójátékról van szó. Ha a fiúk éhesek szívesen csinál nekik valami kaját, és bármire rá lehet venni.
Így kötöttünk ki a parkban is. A fiúk fociznak én meg a világ legédesebb lányával fetrengek a füvön.
-Luke gyere már!-ordít Mike.
-Nem baj?-nézek Arz-ra.
-Nem! Dehogy! Menj csak!-kedvesen mosolyog. Puszit nyomok az orrára és a fiúkhoz sietek. Hihetetlen, de pár nap elteltével, még jobban beleszerettem.
-Holnap indulunk Californiaba. Izgulsz?-kérdi Ash.
-Nem igazán. De kiváncsi vagyok a rajzverseny eredményeire!
-Én is! Amiket eddig láttam, azok mind fantasztikusak!-mondja Cal.
-Ideje lenne már eldönteni, hogy ki nyerjen!
-Arz már döntött. Ráadásul elég hamar. Nekünk csak meg kell nézni és rábólintani.
-Ha olyan hamar döntött, akkor biztos király!
-Na mi lesz jöttök?-szól Mike, mi pedig abbahagytuk a dumát, és már el is kezdtük az első meccset.*~~~~~*
Már egy ideje játszottunk, amikor egy csapat lány közeledett felénk.
-Sziasztok!-nyávogtak. Látszott rajtuk, hogy a rajongóink.
-Helló lányok!-szóltunk kórusban.
-Csinálhatunk egy képet?-rebektették a szempilláikat.
-Persze!-csináltunk pár képet, és aláírtunk nekik mindent amit a kezünkbe nyomtak.
Az egyik lány Arz felé indult. Mivel még mindig féltem, hogy a rajongók esetleg letámadják ezért gyorsan odafutottam.
-Aláírnád ezt nekem?-Arz teljesen ledöbbent.
-Én?
-Kérleek!-elvette tőle a kis füzetet és belefirkált valamit.
-Carter Smith?-olvasta ki lassan a lány, majd elég értetlenül nézett fel. Én se értettem. Arz homlokom csapta magát.
-Igen... Tudod... Ez az álnevem.-mosolygott.
-Értem.-bólogatott a csaj-De azért... Aláírod a rendes neveddel is?
-Persze!-Arz mégegyszer ráfirkált a papírra.
-Köszönöm!-ölelte meg a lány.
-Nincs mit!
Hirtelen minden fan idegyűlt és Arz orra alá nyomta a füzetét, papírját, hogy írja alá.
-Lassan híresebb, mint mi!-nevetett Ash.
Hamarosan a lányok elköszöntek mi pedig hazaindultunk.
*Otthon*
-Arz megmutatod a nyertes rajzot?-kérdi Mike.
-Várj és idehozom!-mondta, és felrohant az emeltetre.
-Tessék!-Adta Mike kezébe.
-Ez kurva jó!-kiabál Rainbow.
-Muti!!-mindenki egy emberként vetődik rá és próbálja megszerezni a rajzot.
-Hogy tud valaki így rajzolni? Én még kutyát se tudok...-dünnyög Ash, mire mindenki felröhög.
-Akkor, ez a győztes?-kérdem.
-Igen!-vágja rá mindenki egyszerre.
-Majd személyesen adjuk át neki a jegyet.-tettem hozzá.
-Okés, viszont én mentem FIFAZNI!!-üvölt Mike.
-Én is!-csatlakozik az ázsiai.
-Csak el ne gyepáljalak, Made In China!-röhög a kékfej
-NEM VAGYOK ÁZSIAI!!!
-Jól van Calum, felfogtuk! Én viszont léptem!-és már indulni is készült, de még gyors el tudtam kapni.
-Hova-hova, Ash barátom?-nézek a fiúra.
-Csak sétálni. Nem árt a friss levegő.-vakarja a tarkóját.
-Egész nap kinn voltunk!-kiabál a két majom a tv elől.
-Akkor... hova?
-Jól van na... Csak egy csajhoz...-birizgálja az újjait, mint egy szégyenlős kislány.
-Ahha... És ki az?-húzom fel a szemöldököm.
-SEMMI KÖZÖD HOZZÁ!!!-ordítja el magát és kifut a házból.
Sóhajtok egy nagyot, és felbaktatok a szobámba. Foggalmam sincs mi volt ez az egesz... Mármint ami reggel volt. Ki az a Carter Smith? Arz sose beszélt álnévről. Lehet, hogy igaza van Ash-nek... Itt tényleg nincs valami rendben. Olyan más, és olyan jó, hogy ilyen más.
Nem tudom. Lehet, csak meg akart változni. Vagy igazából is ilyen, csak eddig nem oldódott fel igazán. Foggalmam sincs, hogy mit gondoljak.Amikor olyan fáradt vagy, hogy az Ash-t leírod úgy, hogy "ess" 😂😂
Puszi: Hearty<3
ESTÁS LEYENDO
I wish... [L.R.H.]
FanficCarter Smith élete fenekestül felfordul, amikor is egy este azt kivánja, bárcsak Luke Hemmings barátnője helyébe lehetne, arra viszont senki se számított, hogy másnap reggel már az ausztrál énekes mellett ébred...