Milý deníčku,
už je to tu zase. Dnes jsem sledovala s mámou televizi, když se na obrazovce objevila nejnovější zpráva z hudebního světa. Máma to dala na vyšší hlasitost a poslouchala. Jen nevěřícně kroutila hlavou, když moderátorka ujasňovala nejaktuálnější hádku mezi dvěma slavnými skupinami – The Wanted a One Direction. Je to už k smíchu, jak si kluci závidí mezi sebou a dávají to najevo takhle uboze ..
„Lin, máš telefon." ozvala se zespodu máma. Přestala jsem psát a začala se hrabat z postele.
„Lin, slyšíš mě nebo máš zase tu věc v uších?!" no jo, máma nesnášela sluchátka, pousmála jsem se.
Otevřela jsem dveře na chodbu, brala jsem schody po dvou. „Jojo, slyším." než jsem vzala do rukou telefon, pohlédla jsem na mámu. Jen se usmála a dál se věnovala vaření. Nadechla jsem se, než jsem se ozvala do sluchátka. „Haló?"
„Ségra!" ozvalo se z druhé strany, usmála jsem se. „Jak se máš? Zrovna jsme ukončili naše turné a jsme zpátky v Londýně, tak nás, vlastně mě napadlo, zda bys nebyla ochotna přijet na léto a zůstat tu s námi." Úžasem jsem nebyla schopna ani jednoho slova. Jen jsem se mlčky poohlédla po mámě, abych zjistila, zda o tom ví vůbec ona. „A mimochodem naši to už ví." Ušklíbla jsem se. Někdy si přijdu, že mi čte myšlenky.
„Pak má odpověď zní, ano ano, tisíckrát ano." zapištěla jsem do telefonu, až se po mě poohlédla máma s úsměvem na rtech.
Tom se zasmál do telefonu. „Bezvadné. Dojedeme pro tebe s Nathanielem, zítra na letiště." zamrkala jsem zmateně.
„Počkej, zítra?"
„Copak máma ti ještě nedala letenky? Už před týdnem jsem jí je posílal, takže si jen zabalíš a zítra se uvidíme. Mám tě rád, Lin. Kluci pozdravují." rozloučila jsem se s ním a zavěsila. Usmála jsem se od ucha k uchu. Konečně strávím s bratrem víc času a ještě budu i v Londýně. Najednou mi úsměv zmrzl na rtech. Co se asi stane, když se v Londýně objeví sestra snad jediného člověka, který nesnáší One Direction, Toma Parkera z The Wanted?
(Nezabte mě k vůli The Wanted, kdo je nemá rád)
ČTEŠ
You can't choose your family, only your friends
FanficThat you know my name, doesn't mean that you know me.