După cele întâmplate i-am chemat pe Alexes la o reuniune. Eram toți îmbrăcați în robe roșii la fel cum poartă clanurile alea religioase whatever.
-So, ne-am adunat aici să facem un legământ. Trebuie să vă înțepați la deget şi să promiteți că we will stay silent şi că nu vom spune nimănui despre cele anterioare. Ok? Ați înțeles?
-Dar de ce nu te înțepi și tu? întreabă #5 ca să mă enervez eu. Și apropo de unde ai găsit acest jurământ?
-Cos' #5 eu nu voi spune nimănui pentru că eu am făcut crima. Yas! Nu e logic? Pe net l-am găsit.
-Dacă tot se fac confesiuni aici, aș vrea să fac una ... HPV ... zice #3 că să se bage și el în seamă.
-#3 nimănui nu îi pasă că tu ai ... HPV ... What?! ... Seriously?! De unde ai luat asta?! Din Mexic?!
-Yas! zice #3 întristat.
-Ok, dam, nu mai suport! se trezi și #2. Nu pot să stay silent, Alex! E prea multă presiune pusă pe seama mea. O să plec! Mă duc acasă.
-What?! Tu ești mâna mea dreaptă, nu poți pleca așa.
-Ba pot! Plec acasă! se ridică Alex #2 și plecă și nu am știut nimic de eaHey, guys it's Alex #2 ... sunt fată de înălțimea lui Alex cos' Alex urăște să fie cineva mai înalt decât el dar nici sa fie foarte mic, big lips, păr șaten, ochi căprui şi pătrunzători și cam atât despre mine ... so am trântit ușa și m-am dus în camera mea să îmi fac bagajul. Îmi aruncam hainele în bagaj. Eram nervoasă și mă simțeam vinovată că am asistat la acea crimă și nu am făcut nimic. Ok, deci îmi făceam bagajul și primesc un mesaj. Era un număr necunoscut şi acesta scria: 'EȘTI DESTUL DE CURAJOASĂ SĂ DESCHIZI UȘA?'
După ce citisem mesajul, ciocănea cineva la ușă. Înspăimântată m-am îndreptat spre ușă, am deschis-o și era el ... THE RED FUCKIN DEVIL ... Era unul sau una ... I don't know ... într-un costum roșu format dintr-o mască roșie cu coarne negre și cu bărbie neagră cu un torso roșu cu six packs în pantaloni negrii și o capă (mantie) tot roșie. Deci se uita la mine își luă telefonul și îmi trimite un mesaj like this:
Am acceptat să mă ia la dans și atunci m-a luat în brațe și m-a dat pe spate. Apoi a început the hell:
A spus că o să mă omoare în acel moment, dar ca să trag de timp, speriată fiind, i-am trimis mesaj cu: 'But first let me take a selfie'.A fost ridicol atunci, so am facut poza cu el și apoi mi-a înfipt un cuțit în umăr și am leșinat. Credea că sunt moartă, eram pe podea într-o baltă mare de sânge și m-a ajutat Jessus. M-am trezit și i-am dat un șut în partea abdominală. El era la pământ eu mă tărâm pe covorul plin de sânge spre laptop ... yeah that's right în loc să mă duc după ajutor eu, deșteapta de mine am pus laptopul pe covor și am scris un tweet.
Am scris ca și cum ar fi ultimul lucru. Scriam, scriam ... şi ...
Am pierdut legătura cu Alex #2 ... eu sunt naratorul care povestește atunci cand moare somebody ... so Alex #2 cerea ajutor pe Twitter și când să trimită tweet the red devil o înjunghie la spate ea fără suflare moare ... dar stai
E #2 m-am trezit din morți pentru a trimite tweet
Acum oameni buni a murit.
CITEȘTI
Scream Kings and Queens
FanfictionCharacters: Collin Alexander John Andreea Holfman a.k.a Alex #2 Georgia Impime a.k.a Alex #5 Andreea Ulpoor (Doyle) a.k.a Alex #6 Amalia Williams Vivian Grace Eduardo Rodriguez Grey Mob All Greenwell Dean Mary Stephen Fry (Doyle) Weston Grace ...