Alex-o-Ween

24 2 0
                                    

2015 was a great year for Collin Alexander John and his 752 Instagram fans. Starting in early October, fans of Alex would receive a Jack-o-Lantern emoji on their socials. 🎃

From one Collin Alexander John.

Parcels began to appear on their doorsteps in what became tenderly know as "Alex-O-Ween".

These are their stories.

Dețin Halloween-ul. E chestia mea. Halloween-ul este cea mai importantă zi din an. E o zi din calendarul Gregorian în care este permis să terifiezi copiii și să nu fii etichetat ca un psychopath.
Sunt o viitoare ancoră TV care e foarte rafinat. And Alex-O-Ween e momentul din an când pot să le dau this precious donkeys ceva la care să spere.
Își lasă preocupările și se scufundă în luminosul sentiment de cum se simte ... să mă iubească.
Alex-o-Ween se apropie așa că am făcut cumpărături pentru cadouri. Mâna retezată e pentru Malloreigh. Merele pentru Daisy. Și more things.

Asta spuneam eu într-un video de promovare a Alex-o-Ween.

Poliția a venit la locul faptei. Căutau amprente și tot felul de lucruri care o puteau acuza pe Dean Mary în legătură cu atacul din seara asta. Detectivul o interoga pe Dean Mary în dinning room.
-Deci nu ați văzut pe nimeni în costumul de Red Devil intrând sau ieșind din casă?
-Nu, domnule, nu am văzut.
-O ultimă întrebare. Vii la banchetul de la secție anul ăsta? Pentru că merită să mori pentru hash-ul tău.
-Nu aș lipsi pentru nimic.
-Mulțumesc. Sunteți liberă să mergeți.
-Mulțumesc.
Atunci Dean Mary se ridică. Wes o luase razana.
-În regulă, stop. Ce, asta e tot?
-Dean Mary a fost un stâlp al aceste comunități de mai bine de 3 decade. Să sugerez în orice fel că ea e implicată în crimele astea e un lucru oribil, pe care sincer îl găsesc josnic. explică detectivul.
-Come on, e evident că ea e criminalul!
-Vrei să spui că m-am schimbat de cămașa mea de noapte, m-am strecurat într-un costum mulat ca să arăt că Red Devil, am ieșit afară din dormitorul de la etajul doi, am căutat drujba care o aveam ascunsă afară, înainte să mă strecor pe o fereastră pe care o lăsasem deschisă, am încercat să te omor, apoi am ieșit iar pe fereastră, m-am cățărat pe zid înapoi în dormitor, m-am schimbat și am venit jos, totul în aproximativ 90 de secunde?
-Yas! Asta e exact ce vreau să spun.
-Weston ... asta a fost o noapte terifiată și, uh ... ești un tată singur care s-a reîntors în lumea întâlnirilor și ... e clar că asta te-a speriat cam tare. spunea Dean Mary în timp ce se apropia de Wes. Nu port pică pentru asta și o să te las să fii partenerul meu pentru petrecerea de Halloween a facultății. Noi ... vom merge ca Bo Peep ... atunci ea își dăduse piciorul drept între picioarele lui Wes ... şi oița ei.
Atunci Doungi intrase în forță în casă.
-Hold on! Ascultă. striga Doungi.
Ne-am îndreptat toți spre hol.
-Încercare de a comite crima! Un tip aproape a fost omorât în seara asta, ok? Tâmpitul ăsta din frăția de jucători de golf s-a ales cu mâinile retezate de o drujbă. Acum, nu, nu sunt detectiv, la naiba, nu sunt nici măcar ofițer de poliție, dar ceea ce sunt e cineva care a e urmărit fiecare din Misterele Cosby, ok? Deci pot să spun că atunci când o să ieși acolo și o să iei amprentele de pe drujbă, o să afli că criminalul e fata aia Amalia.
Atunci detectivului îi sunase stația. Doungi zicea a fost înaintea poliției.
-Shondell, dacă mă auzi în parcarea aia Best Buy din cer, îmi pare rău că te-am împins din mașină și am fugit foarte speriată. Dar îți promit, până în noaptea de Halloween, o să te răzbun, fato, ok? Eu, Doungi Ferry, o să rezolv crimele asta. se ruga Doungi la prietena ei moartă uitându-se spre tavan.


Scream Kings and Queens Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum