The secret room

34 2 0
                                    

M-am dus în subsol să văd ce se ascunde după ușa aceia. Am spart lacătul și am intrat. Era o cameră cu diferite lucruri vechi: un cap de urs, o cușcă pentru păsări, haine și tot felul de chestii inutile și atunci am văzut ... era o cadă plină cu sânge. Apoi am găsit un cufăr am spart lacătul și acolo am vazut o rochie de bal galbenă, cu dantelă plină cu sânge împreună cu un CD cu un playlist care includea o melodie 'Waterfalls'. Atunci, Alex în halat îmi sare în față.
-Oh my God!!! You scared me!!!
-Ești cam bagăcioasă. Nu îmi plac bagăcioşii.
-Ce sunt lucrurile astea?
-Sunt cele mai întunecate secrete din Kappa House. Și acum că știi asta trebuie să te omor.
Atunci eram speriată, ritmul cardiac îmi crescuse dar totuși mă gândeam 'Oare Alex este în stare să omoare oamenii, dar totuși a omorât-o pe Mrs Bean.' și atunci ...
-Would you please? I'm Kidding! Nu am chef să îmi murdăresc mâinile și nici nu vreau să am cariera pătată.
-Dar totuși ai omorât-o pe Mrs Bean.
-Would you please again? Mrs Bean era a slave, nimănui nu îi pasă de ea. Dacă tu ai muri toată lumea m-ar suspecta pe mine, chiar dacă eu nu te-am omorât.
-A cui este rochia asta plină de sânge?
-Acum 20 de ani, o fată a murit în această cadă. A născut în timpul unei petreceri și surorile au lăsat-o să sângereze deoarece se distrau de minune.
-That was awful!
-I don't know. De asta am invetat mixedhood deoarece fetele și băieții se pot ajuta reciproc. Sisterhood and Brotherhood te lasă baltă, să mori. Nu degeaba am facut o comunitate pentru toți să fim uniți.

*
So, tipa era în cadă, în baie, moartă, iar prietena ei a rămas cu ea. Ea ținea 'bebelusul' în brațe, plângând, iar celelalte surori se distrau de minune. După distracție s-au gândit să vină în baie. Tipa era tot moartă și prietena sa plângea. Erau îngrozite.
-O să plătim toate pentru asta! exclamă tipa cu copilul în brațe.
Atunci a dat buzna Dean Mary cu Mrs Bean cu un păr ciudat de cool.

-Cu certitudine că cineva va plăti. era Dean Mary mai tânără cu 20 de ani.
-Cum ai aflat de asta?!
-Nu se petrece nimic în casa asta fără ca eu să nu știu despre asta. spunea Mrs Bean

-Dean Mary a ascuns asta alți cred că e un mit. I don't know.
-Nu poți să stai așa fără să cauți răspunsuri.
-Actually, pot!!
Atunci Alex închise ușa și plecă. Eram singură. Îmi puneam fel de fel de întrebări.
-Dar ce s-a întâmplat cu bebelușul? mă întrebam eu.
M-am întors în casă și i-am povestit again Amaliei tot ce s-a întâmplat.
-Fată nu ai de ce să te îngrijorezi. E doar o întâmplare poate adevărată maybe not. Să lăsăm astea și hai să facem ceva pentru că mor de plictiseală plus îmi este foame. Hai la bucătărie sasă halim ceva. Doar nu crezi că The Red Devil o să ne atace acum.

Scream Kings and Queens Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum