That's right, it's Doungi Ferry here, acum e rândul meu să narez și eu pe aici. So, eram în mașină. O mașină de p-o-l-i-ț-i-e chiar dacă nu am a gun. Cântam ca nebuna în mașină astfel 'păzeam Kappa House'.
Doungi is my name
Security is my game
I have to watch these white guys
So I can get paid.
Atunci, my girl, Shondell s-a strecurat în fața geamului de la mașină și m-a speriat. That's right, this best girl, știe să sperie oamenii. Shondell avea la îndemână niște Coffee dulci și burgers de la Shack Burger.
-Shondell m-ai speriat de moarte, girl. Știi fată că urăsc când faci asta. Dar sunt bucuroasă că ai adus ceva de haleală. Lui Mama Doungi îi este foame.
-Vrei un Shack Burger or a Double Shack Burger?
-You know I want the double. How are you girl? Nu ne-am mai văzut de un milion de ani. Nu trebuia să fi la muncă?
-Nu. Mi-am luat liber pentru my girl.
-You got that right.
So, vorbeam cu Shondell ca două polițiste de culoare.Bine mă plictisește Doungi, so era un Jeep vechi parcat în fața casei. I don't know cine era dar nici nu îmi păsa. Eram cu Vivian, Jang și Coco uitându-ne pe fereastră.
-E cineva în mașina aia. zise Coco.
-E new security guard. mă băgam eu.
-No. Cealaltă mașină.
-A cui e mașina asta? întreabă Jang. E a lui Red Devil?
-Nu, e a lui tata. Doar mă spionează.
-E tatăl tău, Vivian? Cred că o să stau de vorbă cu el. se baga Coco.
Atunci Coco se duse spre mașină, încrezătoare. L-a văzut pe tata lui Vivian cântând muzica din anii 90. A bătut în geam, l-a speriat puțin dar whatever I Don't Care.
-Whoa! striga Wes. Te pot ajuta cu ceva?
-Scuze. Ești super atractive. I'm Coco. Sunt președintele național al Kappa Kappa Tau. Mă gândeam că fiica ta spunea că 'Ce caută aici tata?'.
-Uh. Well. Eu doream să o protejez. Nu vreau să o fac de rușine.
-O nu îi e rușine. E foarte atașată de tine. Mi-a spus asta.
-Aş fi vrut să nu facă facultatea anul acesta, dar m-am gândit că nu va face un an și nu vreau să îi stric viitorul.
-Să îți dau un sfat, ca de la fată. Dă-i puțin spațiu. Știu că e un criminal în serie, dar sunt păziți de cea mai bună Security. Also, Oh my God. De unde ai playlist-ul ăsta?
-L-am facut eu. I'm Mr Playlist. Așa îmi spuneau colegii în facultate.
-You're so cool. Hey, ai vrea să mergi la o cafea?
-Yas. Go!
So Coco a plecat, Doungi era în mașină și Dean Mary o urmărea pe Coco așa că trebuie să îmi continui Hell Week. Le-am pus pe fete și băieți să rămână în costum de baie și slip și să îi notez cu marcărul așa de fun. #3 și #5 ca de obvi. stăteau pe fotolile confortabile ca de obvi. savurând un Jack Daniels.
-Whoa. Ce avem noi aici? Uitați Alexes. Cineva chiar e exoskeleton. am arătat spre Andreea astfel am scris cu marcărul Exo-Skeleton.
Atunci a sunat timer-ul pentru mayonnaise shot.
-Hello, hood rat. Nici nu știu de unde să încep cu tine. i-am spus eu Amaliei.
-Bitch. M-am săturat de tine și de Hell Week. Sunt pe cale să te pocnesc atât de tare dacă nu termi cu asta. mă amenință Amalia.
Când să scriu ceva pe abdomenul ei nu mai mergea marcărul. M-am dus după altu.
-#3 tu ești de gardă până mă duc până în cameră după marcăr permanent.
-Cheers guys and girls. zise #5.Eu cu Shondell am adormit așa de bine. Visam că aveam o armă super cool. Atunci am auzit un țipăt ascuțit. M-am trezit, am încercat să o scol pe Shondell dar nu se trezise. Am coborât din mașină și am fugit spre Kappa. Am scos bățul și am fugit cât de repede am putut. Erau studenți pe scări speriați.
-A fost aici! A fost în camera mea! țipam eu.
-Ce s-a întâmplat? întreabă Doungi.
-The Red Devil! Un tip îmbrăcat în costum de Red Devil m-a atacat. Am luat un marcăr pentru Amalia și dintr-o dată a apărut în fața mea și voia să arunce pe fereastră, dar i-am dat în cap cu sertarul. Am fugit de lângă el și ...
-Deci tu crezi că un criminal în serie e sus?
-Yas! Hai să îl atacăm! mă revoltam eu.
-Cum?! Mergeți sus chiar dacă un criminal în serie vă poate omorî. Eu stau aici.
-Ok. Let's go!
Am urcat scările. Vivian lua un scaun, Andreea cu un porțelan, Amalia cu o vază de flori și eu cu #3 stăteam în față gata de atac. Am intrat în cameră și atunci am văzut ... era pe perete scris SLUTS WILL DIE! cu spray roșu. Toți am țipat ca nebunii. Tom controlase dressing-ul dar nu era nimeni.M-am îndreptat spre mașină să o iau și pe Shondell dar pe drum îmi pierdusem respirația cos' sufăr de astm. Nu mai pot respira așa că vă dau poza asta.
Mi-am revenit. Am intrat în mașină și am văzut-o pe Shondell cu un cuțit în gât și am țipat ca nebuna.
-Shondell de ce ai un cuțit în gât?
Am călcat pe accelerație și țipam și eu ca deșteapta am aruncat-o pe Shondell din mașină și am fugit departe. Săraca, Shondell, was my girl şi eu o arunc din mașină. Ce prietenă sunt?! Am țipat până m-au ținut plămânii. Am fugit la poliție, iar după Shondell nu mai era. Cred că a fost luată de Red Devil. Nu știam că Red Devil mai și fură corpses.
CITEȘTI
Scream Kings and Queens
FanfictionCharacters: Collin Alexander John Andreea Holfman a.k.a Alex #2 Georgia Impime a.k.a Alex #5 Andreea Ulpoor (Doyle) a.k.a Alex #6 Amalia Williams Vivian Grace Eduardo Rodriguez Grey Mob All Greenwell Dean Mary Stephen Fry (Doyle) Weston Grace ...