Chainsaw attack

15 1 0
                                    

Am luat o cină târzie nu prea romantică deoarece pe lângă eu și Wes trebuia să se bage și Dean Mary. Am făcut 3 boluri de salată cu diverse sortimente de dressing-uri pentru salată.
-Ai avut dreptate în legătură cu salatele, știi? Îți curăță colonul și e bună idee în luarea unei cine târzii. Asta nu spune că e o întâlnire.
-Well, știu că întâlnirile nu se fac în trei.
Atunci Wes se uita la Dean Mary cu un fel de dispreț.
-Well Miss Frezewell și eu suntem colege de cameră de acum. spunea Dean Mary total paralelă.
-Hey o să ne distrăm de minune. Plus am cumpărat diferite sortimente de dressing-uri. Iubesc this Thousand Island Jam dressing deoarece are gust de Big Mac.
Atunci am luat acel dressing să torn peste salată și suna ca un fart. Eu râdeam ca proasta, singură, iar Wes și Dean Mary stăteau așa mirați.

Eu eram singură în cameră și exersam cum să îmi scot drujba de sub pat dacă Red Devil m-ar ataca. Și tot exersam și exersam. Tot mă puneam în pat, deschideam ochii și mă repezeam sub pat să i-au drujba. Atunci îmi suna telefonul ca să mă duc la Philosophy Study Group. Am coborât scările. Am văzut-o pe Coco râzând ca nebuna. Atunci mă oprise tatăl Vivianei.
-Hey! Unde mergeți?
-La Philosophy Study Group. But ce vreți să spuneți cu 'noi'. Sunt singură. Vedeți!
-But unde e Vivian? Am crezut că e cu tine sus.
-I don't know unde este, actually.
-GPS spune că este aici! se alarma Wes.
-Wait, îți spionezi fata?!
-Yas. Trebuie să știu unde este tot timpul.
-Ok, well poate și-a închis telefonul cos' serial killer or not, that's a little creepy.
Atunci mi-am luat rucsacul și am plecat. Și Coco și Dean Mary s-au dus în camera lor.

Eu alarmat mă gândeam poate fi răpită sau omorâtă. Am început să o sun. Thank God mi-a raspuns.

Eram la benzinărie să alimentăm cu Ed. Trebuia să plecăm la drum. Atunci mă sunase tata.

-Hello? ( it's me 😂)
-Oh, thank god. Unde ești?
-Uh. Sunt ... la bibliotecă.
-Mi-ai promis că nu vei sta singură.
-Nu sunt singură. Sunt mulți oameni. (Not really). Te rog nu te panica. O să fiu bine, ok? Te sun când termin.
-Ok.

Noi fetele ne-am dus în pat. Mi-am pus masca de somn și m-am pus în pat. Dean Mary se punea și ea.
-Dean Mary. Cămașa ta de noapte is amazing.
-Thank you! Noaptea e singurul moment în care mă pot îmbrăca ca în secolul 19.
-Good night!
Atunci am început să adorm până când ...
-Oh, era să uit. Trebuie să dorm cu niște mașina de făcut sunete. I hope it's ok.
-Yeah! Sure! No problem.
Ea dăduse drumul la mașină. Mare greșeală. Se auzeau zgomote provocate de balene foarte tari. M-am trezit și i-am spus lui Dean Mary dacă poate să dea mai încet.
-No. I'm sorry! Ăsta este volumul.
-Nu mai sunt alte sunete acolo mai lente?
-So avem 500 de sunete diferite. Avem țipete de oameni, atacul babuinilor și multe altele.
-I actually cred că mă culc pe canapea.
Mi-am luat pătura și perna și m-am dus în sufragerie. Nu era nimeni. M-am așezat pe canapea și m-am culcat. În sfârșit liniște până când ... The The Red Devil era pe hol dând drumul la drujbă. M-am ridicat din pat și am țipat. Cu țipătul meu l-am trezit pe Wes care era în mașină. A coborât și a intrat în casă. Red Devil dădea drujba încolo și încoace. Eram la pământ, the Devil era să mă nimerească dar m-am ferit. Am aruncat cu tot ce aveam în el. Am răsturnat canapeaua. L-am încolțit. Wes intrase fix unde era Red Devil. The Devil l-a rănit la braț. Era la pământ. I-am dat un picior de am căzut și eu și el. Alex, Alexes și Tom au alergat pe scări să vadă, dar le-am spus să intre în camere. Eu și Wes ne-am uitat după canapea și The Red Devil dispăruse. Rămăsese doar drujba. Dean Mary a aprins luminile și alerga spre noi.
-Ce s-a întâmplat?!
-Ce s-a întâmplat?! Tu nu ai auzit zgomotele?
-No. I mean yas dar am auzit zgomotele provocate de mașină. Seriously, ce s-a întâmplat? Băieții au lăsat-o razna.
Wes a luat Chainsaw în mână. A pornit-o. A speriat-o pe Dean Mary.
-Ce faci?! se alarma Dean Mary.
-Nu faci niciun pas până nu vine poliția.
Atunci se auzeau sirenele.
-You're the Killer! zicea Wes.

Scream Kings and Queens Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum