See Ya Mindy!

17 1 0
                                    

Era seara. Stăteam pe canapea alături de amicul meu domnul Hazel, o veveriță drăguță. Mă uitam la un fim de groază. Vorbeam singură în rulota veche când de odată am auzit bocănind la ușă. Mă întrebam 'Cine naiba e la ora asta?!'. M-am ridicat, am dat televizorul mai încet, am luat o bâtă de baseball și am deschis ușa. Nu era nimeni. Mă uitam prin jur. Am închis ușa, am pus un scaun în fața ușii. Stăteam pitită să nu mă vadă nimeni. Vorbeam cu veverița ca o nebună. Se auzeau zgomote ciudate ... foarte ciudate. Mă uitam pe geam ... nu era nimeni. M-am dus în baie. Eram speriată, tensiunea îmi creștea la fel și adrenalina. Am deschis lumina și l-am văzut ... Ahhhhhhhhhhhhhh ...................

Eu mergeam prin cimitir, în miez de noapte, pentru un lucru tipic All.
-Oh, yeah. Pariez că ești hot fată îngropată. Cine ești? Dorothy Ann Jesperson. Care e faza? Eu sunt All. All
Atunci mi-am dat cureaua jos și ...
-Asta e cumva bunica ta? era #6 în spatele meu.
-Ce?! Cum?! Am fost ...
-Zi.
-I don't know. Uneori mă duc aici și I just rub mâinile pe o piatră de mormânt. Și când găsesc una, um I rub the corpse.
-Înțeleg. Îți pot oferi mai mult decât oricine. Also găsesc în cadravre un lucru foarte interesant.
-Oh God e o ușurare să aud asta.
-Doar nu înțeleg de ce am sentimente întunecate.
-Generația asta nu a văzut lucruri oribile. Asta nu e o dezabilitate bună în a omorî oameni. Uneori nu simt nimic când mă gândesc să chopping up a body.
-Asta mi se întâmplă și mie.
Atunci #6 mă încolțise și spunea blah-uri. Blah-uri legate de niște lucruri fascinante. Apoi:
-Vreau să am tot ce are Alex #2. Inclusiv pe tine.
-Oh my God, am un total chub chiar acum.
-Alex e terminat. Amalia candidează pentru președinția Kappa House. Și dacă câștigă, sunt destul de sigură că vice preşedenția va cădea în mâna mea. Și când Amalia va cădea din avion sau se va îneca, tu vei fi porking de top bitch. Și nu te gândi că aceea slut va fi din GGS, ci eu voi fi acea slut.
Atunci #6 plecă. Mă lăsase cu gura căscată. Chiar doream porking on her.

Scream Kings and Queens Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum