See Ya Coney!

23 3 0
                                    

După toate astea trebuia să mă duc la cursurile mele. Am mers cu Jang și Tom în cinematography class.
-Look, nu las un tip cu un cuțit la îndemână și anger issues să mă sperie. My vote? Trebuie să stăm împreună și să încercăm să avem aceleași cursuri pentru a avea posibilitatea de a prinde criminalul.
Atunci am luat o foaie și ne-am dus sus să ne așezăm. Era o sală mare ca de cinema.
-Hey! De ce îl cheamă pe profesorul nostru 'Profesor TBD'?
Era tatăl meu acel profesor. Intrase în sală așa îmbrăcat ca un profesor universitar or something.
-Hello, ladies and gents. Bun venit la ora Film Analyst, singura oră în care puteți să vă luați popcorn.
M-am dat jos de pe scaun ridicând mâna.
-Oh look avem un student dornic. Yas student person. spunea tata.
Atunci m-am apropiat de el.
-Ce faci aici, tată?
-Ok m-ați prins. Sunt tatăl ei. Dar, nu vă faceți griji nu o voi favoriza.
-Tu ești profesor de literatură. De ce predai la o clasă de film. Stai puțin tu te-ai uitat la orarul meu.
Am plecat de la curs atunci.

Fata mea a plecat doar pentru că am încercat să o protejez. Văd că mai mult o îndepărtez.
-Prima oră. Gândiți-vă la cel mai bun film vizionat vreodată.
-Boyhood? spunea Tom.
-The Lego Movie? Jang.
-Toate sunt idei bune (not really). Eu m-am gândit că cel mai bun film ar fi The Texas Chainsaw Massacre.
Când derulasem filmul, Coco se strecura în clasă și se așeză.
So în film este vorba despre un pshycho cu o drujbă în mână omorând oameni.
După film toată lumea plecase. Jang a vomitat. Atunci Coco se îndreapta spre mine.
-Wow. You are amazing. Ce vrea să însemne partea cu trecutul?
-Toți am fost măcar odată în viață traumatizați. Ce facem cu acea durere ne poate defini cine suntem.
-Ce durere ai?
-Oh sunt doar un tată care se uită după fata lui pentru a fi în siguranță.
-Oh. Hey! Am venit aici dacă ne putem vedea nu știu ... la o salată or something?
-Oh, yas it's great idea.
-Cool!
Atunci Dean Mary intrase în sală și se baga în discuție.
-Hey, profesorule! Am trecut pe aici să văd cum a mers prima zi.
-Oh, it was great.
-A fost wonderful. Elevii îl iubesc.
-Great! Apropo, Coco, când ai timp ai putea veni pe terenul de tenis? Sunt acolo tot timpul.

Ceva se întâmplă când îți pui costumul. Te schimbă. Acum o săptămână, Aaron Cohen era un nimeni. Fără prieteni, fără prietenă. Dar de când Dean Mary m-a ales pentru că aveam five-foot-one și pentru că eram singurul tip care putea încăpea în costum am devenit Coney. Atunci I was like: ' What the hell?'. Acum sunt cel mai cunoscut din campus. Excuse me cum tu ești cel mai popular? Eu, Collin Alexander John, a fost, este și va fi întotdeauna cel mai cunoscut. I'm grossly rich și tu ești un puști îmbrăcat într-un con de înghețată. Ok să revenim. Aaron nu putea avea o întâlnire, dar Coney putea. Când pui costumul poți face ce vrei.
Am intrat în cameră și Red Devil era în spatele meu cu o drujbă. M-a atacat. Am încercat să ripostez, dar m-a pus la pământ și ...
Și lui Coney i s-a tăiat capul. Asta se întâmplă cu cei care se cred mai mari decât mine You End of Dead.

The End.

Scream Kings and Queens Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum