Refrigerator idea

45 6 0
                                    

     At #2's bedroom.

           -Trebuie să scăpăm de cadavru înainte ca noul gardian să îl găsească

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

           -Trebuie să scăpăm de cadavru înainte ca noul gardian să îl găsească. Ideas. Go! am spus eu.
            Eram împreună cu my Alexes. #5 era încă speriată văzând corpul și #3 se uita la mine ca la mașini străine.
       -Cumpărăm un porc și îl hrănim cu corpul. Porci mănâncă orice. zicea #5 cu ideile ei geniale.
       -Oh, yeah, #5, hai să mergem până în zona de jos a districtului şi să aducem un show de 200 kg. spuneam eu ironic. Nu e suspicios deloc.
        -Unchiul meu are o fabrică de lactate în Wisconsin și au aceste lagune cu excremente. E la 3 metri adâncime și iarna îngheață complet. Eu și cu fratele meu mergeam acolo. zise #3.
         -Tu și fratele tău aveți vreo formă de dizabilitate mintală? Pentru că aș vedea un lac înghețat cu excremente, ultima întrebare pe care aș pune-o ar fi: putem să patinăm pe aici?
           Și atunci o voce suna din spatele meu.
           -Ştiu ce ar trebui să facem.
           Era Andreea The exoskeleton weirdo girl. Eu speriat am spus:
           -Asta nu e așa cum arată.
           -Doarme. Alex #2 doarme. zise Alex #3.
           -Nu vă faceți griji, suntem frați și surori. zise Andreea. Nu o să spun nimănui. Când aveam 6 ani, tata a murit, iar mama m-a obligat să îl sărut la înmormântare. De atunci, am fost obsedată de moarte. Uitați ce ar trebui să faceți. Pulverizații dinții, ardeți amprentele și desfigurații fața. Odată ce corpul nu poate fi recunoscut, putem crea o incizie pe coapsa interioară și să drenăm toate lichidele corporale. Asta ar trebui să ne dea mai mult timp să distrugem cadavrul.
       -Ew! Știam de lucrurile astea dar e prea macabru! ziceam eu dezgustat.
       -Pentru că, să te descotoroseşti de un cadavru e multă muncă. Ai nevoie de un foarte bun procesor de mâncare, și încă există riscul să înfunzi vreo conductă, ceea ce ar trebui să faci numai dacă știi cum să cureți carnea și oasele dintr-o țeavă de drenaj. Fiecare din planurile astea sunt riscante, dar nu vă faceți griji. Sunt dispusă să ajut în orice mod.
        -You're evident a pshycopath! țipam eu. Deci nu, nu o să o punem într-un procesor de mâncare și nici nu o să o ciopârțim ca pe o găină uriașă. O să o punem în depozitul pentru carne pentru moment și o să revenim asupra problemei când nu sunt total dezgustat de tine. Aruncați carpeta și să o învelim.
         So, am învelit-o într-o carpetă și am aruncat-o în depozitul înghețat.
         -Ar trebui să o atingem. Dacă o atingem, nu o să ne bântuie visele. zise Andreea.
         -Stai, de ce să ne bântuie visele?
întreabă #3.
          -Și dacă are ochii deschiși, o să ia unul din noi cu ea. şi atunci Andreea se apropiede corpse și îi închise ochii.
          -Ia cu ea? Despre ce naiba vorbești?! ziceam eu terifiat. De ce încerci să ne terifiezi?
          -Pot să îți spun tată? întreabă Andreea.
          -Ce?!
          -Please? Mă simt iubită și protejată de voi. şi atunci Andreea se apropie de #5 încercând să o îmbrățișeze dar #5 ripostă.
          -Stai, vrei să ne spui la toți mame și tați? Asta e o nebunie.
          -De fapt, e un nou trend în cultura pop. se baga #3. Unde fetele tinere în disperată nevoie de un model le spun altor oameni pe care îi admiră mama sau tata. Fanii lui Lorde îi spun mamă.
          -Ok, pot să ne faci pe toți mame și tați. Să încuiem odată cadavrul aici și să uităm ce s-a întâmplat.
          -Stai, tată! strigă Andreea. Nu ar trebui să o încuiem aici. Dacă facem asta, sufletul ei va fi capabil să iasă și o să ne urmărească.
          -Ok, fine. Doar oprește-te din vorbit. Mă speri. ziceam eu.
          Am încuiat camera și ne-am văzut de treabă.
           
         

Scream Kings and Queens Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum