Eu trebuia să mă duc în biroul lui Dean Mary pentru a căuta dosare, informații, poze pentru a descoperi ce s-a întâmplat acum 20 de ani. Am intrat pe holul lung și straniu. Era miezul nopții, trebuia să fiu atent ca nu cumva The Red Devil să mă atace.
Am ajuns în fața ușii biroului. Am folosit un dispozitiv pentru a face o gaură în geam și să deschid ușa pe dinăuntru. Dar am eșuat am băgat mâna în gaură și am spart geamul. Nu era nimeni ca să audă asta. Deci, am intrat în birou și începe cercetarea. Am căutat în dosare, fișe. În final am găsit un dosar cu numele Radwell. Atunci ... The Red Devil mi-a dat în cap cu something și am leșinat. Dimineață eram prins de o coloană de marmură cu o bucată de hârtie care scria MYOB (Mind Your Own Business). Am rugat un tip să mă ajute dar el mi-a facut poză ... asshole.
So, am chemat-o pe Vivian la mine să îi spun ce s-a întâmplat.
Vivian venise la mine. I-am dat foaia care mi s-a lipit pe tricou MYOB.
-Ce înseamnă MYOB?
-Mind your own business. Este atunci când te bagi în treaba altuia.
-Știu ce înseamnă, dar se referă la o amenințare. Am descoperit că o fată a murit în Kappa House acum 20 de ani. A născut în baie și surorile au lăsat-o să sângereze. Dar, cea mai interesantă parte este că Dean Mary știa asta și a ascuns totul.
-Huh. Poate numele ăsta ne poate ajuta. Am spart biroul lui Dean Mary și am găsitun dosar care spunea ce s-a întâmplat atunci. Dar, Red Devil m-a lovit în cap și am leșinat și m-am trezit pe o coloană de marmură.
I-am arătat numele scris în carnet. Mă dezbrăcasem în fața lui Vivian doar ca să par eu impresionant, Whatever.
-Apropo anul acesta nu se implinesc 20 de ani și Red Devil are în țintă sisterhood. Dar Alex are mixedhood. E imposibil să atace orice formă de Brotherhood și Sisterhood. Apropo poți să îți pui niște haine?
-Oh, nu mi-am dat seama. Cred că o să îmi pun niște gheață. Încă mă doare capul. Nu ar trebuie să stau singur în pat și mă relaxez pentru că pot adormi și să mor.
Atunci m-am întins în pat doar în fuckin underwear și Vivian se uita la mine dezorientată. Ea nu se prinse. Mă dădeam la ea dar no way ... nu şi-a dat seama.-Ar fi bine să îți pui un capot pe tine.
Și atunci Vivian deschide dulapul și vede costumul de Red Devil. Era îngrozită, era șocată se gandea fix cel care colabora cu ea să caute adevărul e chiar ucigașul.
-What the hell is this?!
-I'm the school mascot during football games. What?! Tu crezi că eu sunt the Killer?
-Acesta este costumul pe care l-am văzut în altă seară. Adica urăști Kappa, Alex a spus că ești nebun și ai costumul.
-Am crezut că ești singura persoană din școala asta care mă crede un good guy, Vivian. That house schimbă oamenii.
-Ok, asta nu este vorba despre mine and your boyfriend material.
-But I'm boyfriend material.
-How old are you?
-19 fac 20 luna viitoare.
-Oh my God! Now stay away from me. That's exactly how old the baby would be if it grew up. Trebuia să trec la faza a treia cu tine în seara asta. Damn it!
Atunci Vivian plecă nervoasă din camera mea.
-Oh dar tu câți ani ai?
-18. God!
Am rămas pe hol in underwear ținând masca de Red Devil.Eram eu with my minions at the Grind. Îmi luasem un BlackBerry Splash și ne gândeam la modalități de a ne răzbuna pe cineva.
-Ce ar fi dacă i-am capsa urechiușele? se gândi #3.
-No. Too easy. Aş vrea ceva massive pentru Hell Week.
Venise, atunci Stephen. Încercasem să nu vomit.
-Alex pot vorbi cu tine? întreabă Stephen. In private.
-Private like the part on a man you like putting in your mouth?
Atunci #3 și #5 pocnise în râs. Știau ce doream să spun.
-Ok, fine. Stephen says. Știu că o să îmi distrugi reputația mea din campus spunând lumii că sunt ...
-Nu spune asta. l-am întrerupt eu.
-DDS nu acceptă oamenii aceștia. Atunci că tot Kappa e un mixedhood. Mă alături în Kappa. I mean, voi acceptați pe oricine, right?
-No, nu acceptăm pe toți idioții. #5 says anger.
-Actually, cred că e ilegal. #3
-No, we're doing it. ziceam eu.
-What?! #5. Alex it's crazy. O să-ți distrugi reputația.
-I'm a future network news anchor. Mai ți minte #5 că am făcut reclamație pentru oamenii aştia, am făcut proteste in Ireland și din cauza mea nu mai există căsătorii din alea. Acum toți ăştia mă urăsc. Acum când voi face asta toată lumea o să mă placă, chiar dacă în viața reală îmi vine să vomit când văd asemenea oameni.
-No. No way. se ridică #5. Alex, you're not thinking clearly, ok? Dacă accepți oamenii ăştia va face de râs casa. Ne va atinge lucrurile. Stephen, Alex este cel mai bun prieten şi dacă vi în Kappa House doar pentru a ne face de rușine, o să vin după tine. Înțelegi? O să te distrug.
Atunci Stephen plecă eu lăsând un zâmbet fals. După ce plecă i-am dat un ghiont lui #5 cos' 'de ce se bagă?'. Ne-am băut Splash-urile gândindu-ne la planuri pentru Hell Week.
CITEȘTI
Scream Kings and Queens
FanfictionCharacters: Collin Alexander John Andreea Holfman a.k.a Alex #2 Georgia Impime a.k.a Alex #5 Andreea Ulpoor (Doyle) a.k.a Alex #6 Amalia Williams Vivian Grace Eduardo Rodriguez Grey Mob All Greenwell Dean Mary Stephen Fry (Doyle) Weston Grace ...