In living room with my minions, Coco and Doungi Ferry (o tipă de culoare, cu big lips, black hair).
-Guys, aceasta este ofițer Ferry. Officer, suntem încântați ...
-Scuză-mă. o oprisem eu pe Coco. Unde ai găsit-o?
-Păi, știam că avem nevoie de o companie de securitate de top, așa că mi-am lăsat degetele să aleagă. Am verificat Yellow Pages. explică Coco.
-Ce e asta? #3 says.
-Officer, suntem terifiați. Ok? Cineva a decapitat o fată surdă în curtea din spate. zise #5.
Atunci Doungi vorbi:
-Nu aveți de ce să vă fie frică atâta timp cât sunt în preajmă. Deși, tehnic nu sunt ofițer de poliție.
Şi atunci Ferry explică niște pași ciudați pe care nu am chef să îi precisez.
So, the Hell Week nu s-a terminat, le-am pus pe slaves să curețe faianța cu o mini toothbrush în timp ce eu and my Alexes beam un pahar de șampanie scumpă.
-Amalia, trebuie să îți amintesc că este Hell Week, ceea ce înseamnă că trebuie să dovedești că ești vrednică să fii în casă. Nu este destul săpun în găleată. atunci am dat cu piciorul în găleată.
-Dacă vrei locul curat, poate nu ar trebui să îi arzi fața menajerei.
-Nu ai nicio dovadă pentru asta, Amalia.
Atunci Vivian se ridică să ia mai mult săpun. So, Vivian s-a dus în subsol. Era un loc întunecat, straniu. Coborâse treptele, iar în stânga ei era Red Devil uitându-se la ea dar Vivian nu l-a văzut. Intra în cămară și văzu-se că săpunul era sus. Își puse piciorul pe o scândură care se rupse și căzuse cu tot cu rafturi. Se ridică încet și văzu o ușă încuiată cu lacăt. Ea încercase ușa când deodată #5 îi sări în față, a luat-o de braț și o duse înapoi în sufragerie.At Ed's room
-Adică e o cameră secretă la care numai Alex are cheia? ziceam eu, Vivian.
-Oameni au vorbit despre casa aia de ani, că e bântuită. Că ceva rau s-a întâmplat acolo. Adică, nu e nicio posibilitate să nu fie nicio fărâmă de adevăr, nu? Și dacă ceva s-a întâmplat acolo, trebuie să fie fișiere în biroul decanului.
-O să trebuiască să intru prin efracție! am spus amândoi.
Atunci, it was that time, când ne-am sărutat a fost unul lung de 6 secunde. Am plănui ca eu să intru în camera secretă și Ed să intre în biroul lui Dean Mary. Am plecat cu o senzație plăcută, dar totuși ciudată. Am intrat în Kappa House și i-am povestit Amaliei de the kiss.
CITEȘTI
Scream Kings and Queens
FanfictionCharacters: Collin Alexander John Andreea Holfman a.k.a Alex #2 Georgia Impime a.k.a Alex #5 Andreea Ulpoor (Doyle) a.k.a Alex #6 Amalia Williams Vivian Grace Eduardo Rodriguez Grey Mob All Greenwell Dean Mary Stephen Fry (Doyle) Weston Grace ...