M-am dus la tata, neapărat, să îmi explice De ce m-a mint? De ce a ascuns adevărul legat de mama? Eu sunt copilul din cadă?
So am intrat în sala de curs unde preda tata. Urmăreau un film de groază, vechi ... clasic. Tom și Jang stăteau împreună. Jang avea minifigurinile lui Lego strânse la piept. Tom se uita la film derutat și tata stătea focusat (Focus on me 😂). Am așteptat câteva minute până se terminase filmul.
-Cât de înfricoșător poate fi pentru un adult ca propiul său copil e pe cale să îl omoare? Huh? No? Nimeni? Oare durerea, regretele, greșelile ne pot distruge când suntem adulți? Nu putem scăpa din copilul din noi. spunea tata elevilor. Ne vedem marțea viitoare.
Toată lumea plecase din clasă. Numai eu am rămas. Tata m-a văzut.
-Hey Vivian.
-De ce nu mi-ai vorbit de mama? Mi-ai spus că a fost la școala asta și alăturat în Kappa și faptul că a murit când aveam 2 ani și nimic mai mult.
-E greu să vorbesc despre ea uneori. Îmi este dor de ea.
-E foarte convingător. Ea a murit în foc. Toate lucrurile ei au fost arse. Certificatul meu de naștere.
-Despre ce vorbești?
-De ce mă minți? Unele lucruri nu au sens. De ce toate au început când am intrat aici în campus? De ce eu sunt singura persoană din Kappa fără mamă?
-Hey, scumpo! Nu înțeleg de ce ești așa. Ești încordată.
-Doar spune-mi! Spune-mi adevărul! Spune-mi chiar acum! Eu sunt copilul născut în Kappa?! Mama a murit în cadă?
-What?! No! Tu te-ai născut în spital. Am fost acolo. Pe de altă parte mare greșeală ai făcut.
Atunci am plecat plângând.
-Asta e o nebunie! Vivian!
-Mă duc să vădce se întâmplă. Și dacă aflu că tu ești the Killer umblând cu o răzbunare bolnavă pentru că mama a murit în cadă în noaptea aceea, nu te voi ierta niciodată!
-Viv! Come on!
Atunci am ieșit din instituție. După am primit un mesaj care scria: Ne întâlnim la 53 Shady Lane. Acum!
CITEȘTI
Scream Kings and Queens
FanficCharacters: Collin Alexander John Andreea Holfman a.k.a Alex #2 Georgia Impime a.k.a Alex #5 Andreea Ulpoor (Doyle) a.k.a Alex #6 Amalia Williams Vivian Grace Eduardo Rodriguez Grey Mob All Greenwell Dean Mary Stephen Fry (Doyle) Weston Grace ...