So, am intrat în cameră și am văzut geamul deschis cu perdelele în vânt. Mă întrebam 'Cine a intrai în camera mea?'. So, m-am îndreptat spre fereastră, m-am uitat prin jur, afară. Nu am văzut pe nimeni. Am închis geamul și atunci am auzit un țipete ascuțite. Atunci m-am întors și nu văzusem nimic. Țipetele veneau acum din camera lui #2. M-am îndreptat spre cameră în pași repezi si atunci am văzut-o ... pe Alex #2 întinsă pe covor moartă și pe #3 și #5 uitându-se îngroziți la cadravru. #2 era întinsă pe covor cu laptopul în față. Avea o rană pe umăr şi avea o crăpătură în cap.
-Ok, ok, să ne calmăm toți!!! exclamam eu. Evident că Mrs Bean a făcut asta.
-Asta pare o nebunie, Alex. zice #3 uitându-se îngrozit la mine.
-S-a întors din morți şi se răzbună omorându-ne pe toți unul câte unul.
Plimbându-mă prin cameră mi-a venit o idee:
-Stai puțin ... Asta e bine. Asta e fantastic.
-Cum e asta fantastic? întreabă #3
-Dacă Mrs Bean e încă în viață asta dovedește că nu am omorât-o! Acum, nu voi fi acuzat de crimă și pot rămâne popular și pe drumul corect al carierei
-Ok, Alex ăsta nu este un motiv pentru care să nu sunăm la poliție. zise #3 scoțând his Samsung Galaxy S7 Edge, astfel dorind să sune la poliție.
Dar eu i-am luat telefonul și l-am izbit de perete.
-Glumești, #3?! Ce o să le spunem, că i-am ars fața Mrs Bean, am crezut că e moartă, am ascuns cadravrul, apoi ea a înviat şi a înjunghiat-o pe Alex #2 cât toți eram în casă?! Nu o să creadă niciodată asta. That's an insane story
-Asta e o nebunie. zise #5.
Apoi #3 își întoarse capul spre Alex #5 având o față care ar spune 'Te omor!'.
-Până când putem dovedi ce s-a întâmplat, trebuie să ținem cadravrul aici.
-Nu putem să o lăsăm aici. A fost prietena noastră. zise #3.
Eu uitându-mă la #2 am spus:
-Meh!!!!!
CITEȘTI
Scream Kings and Queens
FanfictionCharacters: Collin Alexander John Andreea Holfman a.k.a Alex #2 Georgia Impime a.k.a Alex #5 Andreea Ulpoor (Doyle) a.k.a Alex #6 Amalia Williams Vivian Grace Eduardo Rodriguez Grey Mob All Greenwell Dean Mary Stephen Fry (Doyle) Weston Grace ...