Hey, aici e naratorul care relatează întâmplările atunci când moare. So era Stephen, egoistul Stephen, pumping his muscle, dar 'nu știa' că Red Devil urca scările spre el ca normal să îl omoare. El nu avea nicio grijă că e seara și că atunci Red Devil atacă oamenii. Se admira în oglindă ca și cum ar fi un 'Adonis' de îmi vine și vomit. He's kissing his muscle. Gata cu detaliile astea. Deci Red Devil deschise ușa astfel Stephen îl văzu fără nicio frică în el.
-Ce? Ar trebui să fiu speriat?
Trecem peste. O să înțelegeți.
So băieții din Dickie Dollar Scholar doreau să îl cheme pe Stephen out.
-Hey, dude! Hai out ca băieții o să ne distrăm. spunea Grey. To pick up some sluts. Nu îl cheamăm pe Alex.
Atunci tocilarul casei, Tommy, țipă în sufragerie. Băieții au fugit acolo și atunci au văzut ... era trupul lui Stephen întins pe masă puse lumânări împrejurul lui cu gâtul 'tăiat'. Toată lumea începea să țipe.So să trecem la mine, Alex. Am terminat Hell Week dar hippos mai aveau să treacă de o probă disgusting.
-Congratulations, hippos. Dacă mâncați această supă orientală, sunteți oficial gata cu Hell Week. Maybe. Delicious.
-Hold on! Asta nu e supă. se repezi Amalia. Tocmai am văzut că ți-ai înmuiat degetele în supă.
-Amalia ai dreptate. ziceam eu. Folosesc acest bol pentru mâini cea ce nu fac des pentru că am cules turdlets din piscină.
-Asta e o insaine. Nu vom bea apa asta murdară. se băga și Vivian.
-Alex, eu o voi bea. Voi face asta. mă admira Andreea.
Atunci Andreea luase bolul și îl dă pe gât. Gross.
-Putem să ne oprim din lucrurile astea gross și putem să ne aducem aminte de ce suntem aici? Eu un criminal în serie în libertate și trebuie să facem ceva. explică Amalia. Alex, noi știm actualy că tu ai omorât-o pe Mrs Bean. Îți aduci aminte? So, tu ești unul dintre suspecți.
-Ok i-am ars fața, dar oprește-te din asta. Eu tot cred că ea umblă cu fața ei arsă și ucide oamenii. Mrs Bean is obvi. The Killer.
-Oh. Come on. Mrs Bean a desfigurat-o pe Bianca Boyce? întreabă Amalia ironic.
Atunci m-am ridicat.
-How dare you? A fost doar un accident. I'm a kind and devoted and loving friends to all. I'm not some crazed psychopath. Dacă cineva e pshycopath este Exo-Skeleton.
-Thanks! se baga Andreea.
-Care este alibi tău Vivian? Maybe you are the Killer. dădeam vina pe Vivian.
-Da, sigur, am fost cu tine când a murit Deaf Beyoncé.
-Enough! am bătut cu pumnul în masă. Nu mă las să mă judece alți pentru ceva ce nu am facut. The truth is nu știm cine e the Killer, dar cred că e cineva din camera asta. Acum par de modă veche dar suntem frați și surori deci trebuie să fim uniți. Trebuie să ne protejăm și pe noi și tradiția din Kappa House.
Atunci All intrase în dinning room cu Doungi speriați amândoi.
-Toată lumea, ascultați! Am ceva să vă spun!
Atunci m-am ridicat de la masă.
-Hold on! Everybody listen to me first! zicea Doungi. My friend, Shondell, a fost omorâtă. The Killer i-a străpuns un cuțit în gât. Doungi Ferry a luat-o razna și a aruncat-o din mașină. And now the body is missing.
-What?! se revolta Vivian.
-Look! Acum e rândul meu. se baga All. My best friend, Stephen, was murdered.
Atunci m-am așezat și toată lumea se uita la mine.Deci era o morgă și Red Devil s-a dus în camera unde se afla Stephen. Era o cameră cu o targă și diferite ustensile de disecat. A deschis sertarul unde era trupul lui Stephen și atunci acesta deschise ochii.
-Ce ți-a luat așa de mult? întreabă Stephen.
Atunci el și scos tăietura de la gât care era de fapt un plasture.
CITEȘTI
Scream Kings and Queens
FanfictionCharacters: Collin Alexander John Andreea Holfman a.k.a Alex #2 Georgia Impime a.k.a Alex #5 Andreea Ulpoor (Doyle) a.k.a Alex #6 Amalia Williams Vivian Grace Eduardo Rodriguez Grey Mob All Greenwell Dean Mary Stephen Fry (Doyle) Weston Grace ...