The Letter

29 3 2
                                    

Am mers cu Amalia la magazin ca să luăm niște mâncare că Alex ne ține înfometați. Era seară, aveam la îndemână un pistol cu electroșocuri deoarece The Red Devil ne putea ataca. Also vorbeam cu Amalia despre Ed că el poate fi The Killer.
-I don't know! Ed tot timpul îl credeam un ciudat. Hey, uite, are o obsesie bizară pentru cei care intră în Kappa House. Și mai are și costumul de Red Devil. In his closet? Come on, Vivian!
-Partea ciudată este că țin cu el. I just I don't know. Mă gândesc că am greșit în fața lui. Eu nu cred că e The Killer.
-I don't care de ce crezi tu, ok? Trebuie să îmi promiți că de acum nu mai stai singură și că vom folosi pistolul cu electroșocuri pe care bunica le-a trimis. Hai să luăm ceva. Sunt infometată. Nu este mâncare în Kappa House. Plus vreau ceva o pizza sau spaghetti.
-The Alexes mănâncă numai creveți. Alex urăște mâncarea italiană.
-Ohh uite ce am găsit, cipsuri. atunci Amalia lua 4 pungi de Tortillas. Poți să iei niște sirop ca să pun în crisps?
-Stai, ai de gând să pui sirop pe cipsuri? Are you serious?
-Yeah, I'm serious.
-Ești nebună.
Atunci m-am dus în cealaltă parte a rafturului să iau niște sirop.
-Bine, avem sirop de căpșuni și Chocolate. Ce vrei?
-Are you out your mind? Chocolate.
L-am văzut pe Red Devil. Am rămas încremenită pentru o secundă, dar când se îndreapta spre mine am scos din geanta mea pistolul cu electroșocuri și l-am nimerit într-un loc mai nasol și Amalia dăduse jos rafturul astfel l-am pus la pământ.
-Ce naiba s-a întâmplat? întreaba un străin.
-Tocmai am prins un criminal în serie. Sună la poliție. spunea Amalia.
Amalia îi scoase masca și ...
-Let's see who you are, you sick son of a bitch!
Era Eugène un tip care îl cunoaște Amalia.
-Eugéne?!
-Îl știi?
-E colegul meu de la Polo-Sci. Îmi pare rău Eugéne.
-Oh my nuts! spunea Eugéne trântit la podea cu o durere mare ... undeva.

#5 m-a chemat în depozitul de carne să îmi arate corpul lui #2 dispărut.
-Where is Alex #2's body? Este în viață? Cine fură corpurile oamenilor?
-Nu mă întreba. I'm not the Killer. Am fost aici să văd dacă cadavrul este și vezi acum că nu mai e. Uite, Alex, o să fiu onestă cu tine. Seara trecută am avut-o cea mai tare threesome with Leo and Oli și mi-am dat seama că trebuie să mă concentrez asupra mea și nu de a te ajuta pe tine sau cine omoară oameni.
-Ce vrei să spui cu asta?
-M-ai auzit bine. I'm out. I don't care where Alex #2 is. Ești președintele, cea ce înseamnă că asta e problema ta. Nu aș vrea să fiu în locul tău deoarece foarte curând oamenii vor vedea că #2 lipsește și vor încerca să suspecteze.
#5 ieșise atunci din cabină.
-Nu pleca din fața mea #5. I will distroy you, BITCH!

M-am dus cu Vivian în camera lui Alex #2 deoarece nu a mai dat 'semnal' de viață. Am ciocănit la ușă. Nu a răspuns nimeni. Astfel am intrat. Nu era nimeni, sound suspicious. Era întuneric. Am aprins lumina și am văzut o pată pe covor.
-Wow! E o pată uriașă pe covor.
-Oare ce poate fi bolomi, something! Maybe is Blood?!
-OFC (Of course) it's blood. Tot timpul este blood.
Era Doungi în spatele nostru.
-Din experiențele mele, tot timpul toți spun: 'Oh, poate e sânge', tot timpul e sânge. Adică, știți de câte ori e ketchup în loc de sânge? 0% de fiecare dată. Stinge lumina!
Atunci, Doungi a scos din buzunar un spay și a pulverizat pe covor.
-Oh, e sânge!
-Ce e asta? întreabă Vivian.
-It's luminol. Această soluție reacționează cu fierul din hemoglobină.
-Stai. Tu spuneai că nu ai o armă la îndemână, dar poți ține o sticluță cu soluție?
-Yas! Cos' așa reacționează enzimele cu hreanul. Urăsc hreanul, dar iubesc mâncarea de la Ardy. So îmi fac un sandwich, sting lumina, pun lumino doar pentru a verifica dacă e un strop de hrean. Nimeni nu s-a interesat de fata asta. Now, that's suspicious, în special când this bitch scrie ultimul tweet.
Atunci Doungi își scoase telefonul și se uită pe Twitter-ul lui Alex #2.
-Look at this! Mă omoară Red Devil.
-The Alexes spuneau că ea avea o cădere nervoasă și a plecat acasă în California. zicea Vivian.
-Sunteți nebune? Este un pshycho care omoară oameni. El mi-a omorât prietena mea dragă și Secure Enforcement Solutions colleague Shondell. spunea Doungi făcându-şi cruce. The point is este o fată dispărută, sânge pe covor și tweet-ul ei: 'Oh hey doar vreau să știți că sunt moartă.' și acum stăm aici like ' Ce s-a întâmplat? '. Fata asta e moartă.
-Știu că soluția asta nu poate fi exclusă, asta mă face confuză.

Scream Kings and Queens Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum