Ed îmi trimise acel mesaj. Trebuia să ne ducem la Haunted House pentru a decora pentru petrecerea Amaliei pentru strângerea de fonduri. Era o casă veche, bântuită. Era creepy plus că nu l-am văzut pe Ed. El mi-a spus că e aici. Whatever. Am intrat în casă. Pereții erau scorojiți, pânzele de păianjen erau peste tot, scânduri la geamuri. Simțeam un fior extraordinar de creepy ...
-BO!
Era Ed la colț. M-a speriat, idiot.
-Te-am prins. zicea Ed.
-God! Nu mai fă asta. De ce suntem aici?
-Să aflăm cine este bebelușul din cadă. Vino!
-BO!
Acum era rândul Amaliei și a lui Grey să îl sperie pe Ed. Stăteau după o canapea veche și imediat ce s-a întors Ed, băieții au sărit de pe canapea. Toți am râs numai Ed era speriat de moarte.
-Vezi! Nu e amuzant. ziceam eu. Apropo voi ce faceți aici?
-Trebuie să organizăm petrecerea. Ai uitat? Plus am venit să speriem pe cineva. spunea Amalia cu zâmbetul pe buze.
Apoi Doungi intrase pe ușa. Acum ne-am speriat toți.
-Hell no! Casa asta este bântuită.
Ed îi dădea dreptate acum. Și amândoi au început să vorbească în același timp. Very awkward.
-Am făcut cercetări la librărie. Când? ... Noaptea trecută ... Nu te-am văzut acolo ... Care librărie? ... Baker Street
North Jackson.
Apoi amândoi și-au dat seama. Dar whatever, momentul ăla a fost foarte ciudat.
-Vedeți, am vrut să fac niște cercetări despre o hoaşcă de pe Shady Lane.
-Legenda din acest cartier spune că exista o femeie care stătea cu bebelușul ei mort. Și locuia în această casă.
-Chiar aici. Vecinii spun că o auzea gemând și urlând. Dar unii spun că e ori vântul ori un raton care cântă. Până într-o zi când niște copii au văzut o femeie îmbrăcată în negru stând la fereastră și gemând. Și de atunci au început poveștii despre o hoaşcă într-o casă veche de pe Shady Lane. Dar nimeni nu crezuse legendele astea.
-Dar cineva a văzut-o. O femeie a văzut hoaşca umblând prin gunoi pentru mâncare. Apoi se ascundea în casă la etaj într-o cameră unde se aflau ...
Ne-am dus sus și atunci am văzut camera misterioasă. Era plină de păpuși, unele decapitate, altele fără mâini sau picioare.
-Oh my God. Păpușile au fost luate de către ea de la vecini?
-Mm-hmm.
-Asta se întâmplă când faci o călătorie pe la bibliotecă. Și ai idee când s-a întâmplat asta? 95.
-Același an în care s-a născut bebelușul din cadă.
-Nimeni nu atinge nimic! zicea Amalia. Asta va fi o cameră din Casa Bântuită.
-Uh, Amalia, pot vorbi cu tine pentru o secundă. zise Doungi.
Atunci Doungi și Amalia se duse în partea cealaltă a casei.
-Care este planul tău mizer de acum?
-Well m-am gândit să legăm oamenii la ochii și să îi punem mâinile într-un bol cu niște boabe de struguri curățați pentru a se simți ca niște ochi. E pentru strângerea de fonduri. Să strângem bani.
-Mai mult pentru creșterea numărului de cadavre. Prin ucideri. Oh yeah. Sunt cu ochii pe tine Amalia Williams. Cred că vrei să dai acea petrecere deoarece această petrecere este ca un bufet pentru crime. Așa cum i-ai retezat brațele lui dumbass golf guy. Oh, ho-ho-hoe! Te-am prins. Doungi Ferry știe că ai o drujbă și tu pretindeai că te duci la ora de filozofie în toiul nopții, dar tu ai vrut să omori oameni.
-Deoarece am chiulit de la oră ca să mă duc la Burger Shack cu Jang - vloger-ul cu Lego.
-Ooh, Burger Shack. atunci Doungi își muşcase buzele.
-Pot să te întreb ceva? De ce vrei să scapi de mine? Poate pentru că ești tu The Killer.
-What?! E ridicol! E o nebunie.
-Este? Pentru că și tu ai fost la Wallace University și ai fost o pledge în Kappa când era o casă pentru fete. Oh that's right. Când am umblat în arhiva din Kappa pentru a candida la președinție am văzut lista persoanelor din Kappa, atunci am văzut numele Doungi Ferry.*
Atunci mi-am adus aminte, eu Doungi Ferry, când eram o studentă cu o coafură afro look it up. Eram o bestie.
Era petrecerea de la sfârșitul anului. Mă dezlănțuiam pe ringul de dans pe melodia WaterFall. Atunci cea mai cea tipă mă oprise din dans și îmi spuse:
-Îmi pare rău că îți spun. Cred este o greșeală. African Sorority este Omicron Omicron Omicron este pe cealaltă stradă.
-Știu. Nu sunt membră OOO. Look at me! Vreau la Kappa.
Atunci toate hoes au râs de mine. A fost momentul acela când voiam să le omor. Le uram așa de tare. Doar pentru că sunt neagră nu înseamnă că ele trebuie să se comporte ca niște bitches.
-Atunci te-au dat afară din Kappa. Ai vrut să te răzbuni pe ele. Așa că ai venit aici să omori sororities. Dar te previn acesta este un mixedhood nu o mulțime de surori îngâmfate. Ok. Do you understand me?
Atunci Doungi m-a aplaudat.
-Foarte bine, Amalia Williams. Tu trebuie să lucrezi la Secure Enforcement Solutions cândva. Dar dacă termi cu crimele astea.
-Tu ai ceva cu mine de când am venit și să scapi de albe. Ai grijă, sunt eu albă dar sunt de-a voastră, cu atitudine neagră. Și o să câștig președinția și o să scap de discriminări.
-Happy Halloween, Amalia! Eu tot cred că vei transforma petrecerea în niște crime. Să știi că Doungi Ferry este cu ochii pe tine!
CITEȘTI
Scream Kings and Queens
FanfictionCharacters: Collin Alexander John Andreea Holfman a.k.a Alex #2 Georgia Impime a.k.a Alex #5 Andreea Ulpoor (Doyle) a.k.a Alex #6 Amalia Williams Vivian Grace Eduardo Rodriguez Grey Mob All Greenwell Dean Mary Stephen Fry (Doyle) Weston Grace ...