Dziś jest moja pierwsza misja na Tatooine . Mój mistrz nie zbyt się cieszy , że tam lecimy ale ja bardzo . I nadal nie wiem czemu ma z nami lecieć Padme Amidala. Leżałam na łóżku nie spałam . Usłyszałam czyjeś kroki a potem głaskanie moich włosów obróciłam się i zobaczyłam mojego mistrza . Co do licha on wyprawia ? Spoglądam na niego z szeroko otwartymi oczami chce coś powiedzieć , ale znaczna pierwszy .
- Zbieraj się Smarku za 5 minut lecimy ... - Mówi spokojnym czułym głosem.
- jak bym była nie ubrana też byś wszedł bez pukania ? - Zapytałam wstając . Kurdę jak zawsze do spania zakładałam top który ledwo zasłaniał mi tyłek.
- Jestem twoim mistrzem. Nie marudź ubieraj się .
- No i co , że nim jesteś ? Będziesz tak stał ? Przy tobie mam się przebrać ?
- Czemu się tak denerwujesz ?
- Dobra obróć się i nie podglądaj . - Podeszła do szafki wyjęłam to co zawsze . Zauważyłam , że śledził mnie wzrokiem.
- Jak się spało ? - Chciał załagodzić sytuację .
- Dobrze , a tobie Rycerzyku ? - Poszłam do łazienki szybko się ubrałam .
- Też . - Stanęłam przed nim.
- Idziemy ? - Spytałam.
- Tak zaraz . - Tak po prostu mnie przytulił . Do pokoju wszedł mistrz Obi-Wan .
-Hyyym - Odchrząknął.
- Płakała i no wiesz jakoś tak wyszło taka smutna była .- Udałam , że płakała i szybko odsunęłam się od Aniego.
- Jak byście nie wiedzieli to przypominam wam , że mamy być już na statku . - Uczeń i mistrz to chore . Pomyślał Obi . Pobiegliśmy na statek. Na statku siedziała już Padme . Jak ja jej nie lubię. Poszłam na mostek i spoglądałam na mały monitor czy nie ma jakiś statków wroga . Anakin był w swojej kajucie po chwili poszła tam Padme . Ciekawe po co ? Odeszłam od sterów i poszłam do Reksa gdzie było wszystko słuchać i udawałam , że czytam książkę .
------------------------------
- Ani wróć do mnie ?
- Przypominam ci , że nigdy nie byliśmy razem ?!
- A to , jak byliśmy młodzi ? To nie była tylko przyjaźń ...
- Kocham Cię . - Dodała Padme.
-Ale ja Ciebie nie ! - Wyszedł trzaskając drzwiami .
---------------------------------------------------------------
Ostatnich słów nie słyszałam . " Kocham Cię " huczały mi te słowa w głowię . Wybuchłam płaczem.
- Co jest mała ? - Przykucnął do mnie kapitan Reks.
- Nic - Odpowiedziała .
- Jak nic ? Przecież płaczesz ...
- Tak bez powodu .
- Tak tak bez powodu .
- Po prostu nie wiedziałam o czymś ...
CZYTASZ
Ahsoka Tano - Inna historia
FanfictionAhsoka jako mała dziewczynka poznaje Anakina . Jeszcze nie wie , że będzie jej mistrzem . Obojga coś połączyło . Coś czego nie wolno jedi . Pewnego dnia Ahs odchodzi z Zakonu Jedi , ale dlaczego ? Jakie losy ją spotkają ? Ahsoka - Rebeliantka ? ...