- Ahsoka ! - Krzynęła Hera . Wbiegłam na ducha .
- Dostaliśmy transmisje od nie jakiej księżniczki Lei Organy .
- Tak znam ją . - Powiedziałam . Spojrzałam wyczekująco na Here .
- Prosi komandor o pomoc . W zamian mamy dostać trzy nowe statki bojowe .
- To lecimy jej pomóc .
- Jest na Lothal .
- Dobrze to wyślijmy Kanana i Ezre w przebraniu szturmowców . - Powiedziałam . Otworzyłam drzwi i do środka wpadł Ezra . Spojrzałam na niego .
- Słyszałem , że szykuje się misja .
- Tak Ezra słuch Cię nie myli . Szykujcie się lece z wami . - I Tak o to zapakowaliśmy się na " Ducha "
- Ej chwila Anakin nie leci ? - Spojrzała na mnie Sabrine . Całkiem nie wiedziałam ,co odpowiedzieć .
- No tak wyszło , że nie leci z nami . - Odeszłam do swojej kajuty , którą w czasie misji dzieliłam z Herą . Anakin nie leci , bo poleciał na spotkanie z Palpatine. Czuję , że nie wyniknie z tego nic dobrego . Ezra i Kanan mają odbić księżniczke , ale chwila nie słyszałam tej wiadomości .
- Hera pokaż mi tą transmisje . - Powiedziałam .
Leia:
"Komandort Tano mówi księżniczka Leia Organa wraz z moim ojcem przyjecielem Obi-Wana Kenobiego mamy dla was trzy nowe statki bojowe . "
- Hera Ty śpisz ?! Mamy odbić statki nie księżniczke . - Spojrzałam na nią morderczym spojrzeniem .
- Kanan Ezra przywieście tu księżniczke Leie .
Lothal:
- Nawet nie wiemy , jak ona wygląda .
- Ezra nie marudź już .
- Patrz jakiś krążownik ląduje . - Podeszliśmy . Z krążownika wyszła jakaś młoda kobieta .
- Księżniczko ... - Kanan zdjął hełm szturmowca i po chwili go założył .
- Nie ukrywam spodziewałam się komandor ....
- Witaj księżniczko . - Ukłonił się imperialny porucznik .
- Witaj poruczniku .
- Twoje statki są dobrze chronione księżniczko .
- Chce sama to sprawdzić . Proszę przysłać krążownik .
- Już się robi . Przydzielono księżnice jeszcze tych żołnierzy .
- Ta dwujka wystarczy .
- Ależ ...
- Bez ale . - Powiedziała Leia . Weszliśmy na statek i odlecieliśmy .
- Spodzewałam się Komandor Tano . - Powiedziała Leia do Kanana .
- Ahsoka nas przysłała ...
- No dobrze . -
- Hera przejmij nas .
- Już dokuje . - Zamist Hery odezwała się Ahsoka . Weszliśmy na ducha .
- Ahsoka ! - Przytuliła mnie Leia .
- Zestarzałaś się . Ostatni raz , gdy Cię widziałam byłaś mniejsza . - Dodała Leia .
- Kiedyś i ja musiałam Leia . Dobrze Cię znów widzieć .
Ciąg dalszy nastąpi .....
CZYTASZ
Ahsoka Tano - Inna historia
FanfictionAhsoka jako mała dziewczynka poznaje Anakina . Jeszcze nie wie , że będzie jej mistrzem . Obojga coś połączyło . Coś czego nie wolno jedi . Pewnego dnia Ahs odchodzi z Zakonu Jedi , ale dlaczego ? Jakie losy ją spotkają ? Ahsoka - Rebeliantka ? ...