Ahsoka ps
Usiadłam pod ścianą . Czekaliśmy , aż się ściemni .Przecież mogę powiedzieć im przez moc . Czemu nie pomyślałam o tym wcześniej ? Skupiłam się i powiedziałam w myślach " Thora nic mi nie jest . Nie długą wróce ."
Thora ps
Właśnie się położyłam spać . Rozmyślałam o mamie , gdy w mojej głowie usłyszałam jakiś nieznany głos , który powiedział " Thora nic mi nie jest . Nie długo wróce ."
- Tata ! Tato ! - Krzyczałam .
- Pali się czy co ?
- W mojej głowie przemówił głos . - Powiedziałam .
- Głos mówisz , a co przemówił ?
- " Thora nic mi nie jest . Nie długo wróce ." - Powtórzyłam .
- Chodź zaraz Ci wszystko wytłumaczę . - Zaprowadził mnie do mojego pokoju. Położyłam się , a tata usiadł obok mnie na łóżku .
- Widzisz przez moc możemy przekazywać wiadomości .
- Ale czyj to był głos ?
- Mocy . Ale twoja mama powiedziała to przez moc . - Powiedział tato.
- Tato ja też mogę jej coś powiedzieć ? - Zapytałam .
- Oczywiście słońce . Musisz się skupić i pomyśleć o tej osobie , a następnie pomyśleć , jakie kierujesz do tej osoby słowa . Dobranoc . - Ucałował mnie w czółko i wyszedł . Usiadłam po turecku na łóżku i skupiłam się maksymalnie . Powiedziałam przez moc " Tęsknimy za tobą mamo " .
Ahsoka ps
Usłyszałam słowa Thory w mojej głowie . Muszę skąd się wydostać dla nich .
- Idziemy ... - Powiedziałam . Ruszyliśmy w stronę wraku statku .
- Wy stujcie na czatach i patrzcie czy nie nadlatuje patrol .... - Powiedziałam.
Anakin ps
Po tym , jak Ahsoka przemówiła do Thory przez moc pojawiła się nadzieja ,że właśnie w mocy mógłbym ją wyczuć . Skupiłem się na ile tylko mogłem szukając Ahsoki w mocy . I stało się coś niesamowitego znalazłem ją . Boże , jaki ja jestem głupi czumu się nie domyśliłem , że te stwory porywają ludzi i jedi na ich wymyślne polowanie . Pobiegłem do Luminary i Obi-Wana.
CZYTASZ
Ahsoka Tano - Inna historia
FanficAhsoka jako mała dziewczynka poznaje Anakina . Jeszcze nie wie , że będzie jej mistrzem . Obojga coś połączyło . Coś czego nie wolno jedi . Pewnego dnia Ahs odchodzi z Zakonu Jedi , ale dlaczego ? Jakie losy ją spotkają ? Ahsoka - Rebeliantka ? ...