Ani jsem si nevšimla, že se otevřelo okno. Málem jsem dostala infarkt, když se mého ramene dotkla ledová ruka. ,,Bože, tohle mi nedělej. Víš, jak jsem se lekla?" Jack se nahlas rozesmál. ,,Nemusíš mě oslovovat bože. Jsem skromný...Stačí mi Jack." nad jeho slovy jsem protočila očima a jemně jsem ho bouchla do ramene. ,,Blbečku." ani já jsem se neubránila smíchu. Obrázek jsem schovala do šuplíku a svou pozornost jsem věnovala jen Jackovi. ,,Co budeme dělat?" zeptala jsem se. Jack se na mě tajemně usmál. ,,Dnes je to na tobě." mrkl na mě. Jednou rukou jsem začala mnout bradu a dělala jsem, že přemýšlím. Opatrně jsem přešla k rádiu a pustila jsem písničky. ,,Co kdyby jsme se líp poznali?" navrhla jsem. Jack mě celou dobu sledoval. ,,Ale ja o tobě všechno vím." zasmál se. ,,No to se uvidí. Sedni si kam chceš." rozhodila jsem rukama a sama jsem si sedla na postel. Jack si sedl do křesla u psacího stolu. ,,Tak jo, jaká je tvoje oblíbená barva?" zeptala jsem se. ,,Modrá a tvoje černá." pyšně se usmál. ,,No dobře tohle vědět můžeš. Černou nosím skoro pořád." bylo vidět, že se baví. Vždycky, když uhodl mou oblíbenou věc přesunul se blíž ke mně. ,,Jaký je můj oblíbený film?" zeptala jsem se zákeřně. Žádný totiž nemám. Je hodně dobrých filmů a nikdy se nemůžu rozhodnout, který je ten nejlepší. ,,Žádný nemáš." usmál se. Sakra zase mě dostal. ,,Mio, znám tě celý tvůj život. Vím o tobě úplně všechno." Už byl u postele a pořád se přibližoval. ,,Vím, že místo sezení u počítače jdeš ven, vím, že na krku nosíš ten náhrdelník od Santy." šáhla jsem pro náhrdelník do výstřihu. Malá lahvička s tyrkysovou tekutinou uvnitř. Ještě se musím zeptat Santy na co to je. Jack už byl jen pár centimetrů od mého obličeje. ,, A vím, že tvůj balzám na rty má jahodovou příchuť." ve všem měl pravdu. Usmála jsem se na něj, ale Jack pokračoval. ,,A já jahody miluju." v ten moment mě políbil. V břiše se mi rozletělo milión motýlů, šimraly mě po celém těle. Polibky jsem mu oplácela. Rukama jsem mu zajela do jeho bílých vlasů. On mě chytl za boky a přitáhl si mě k sobě. Jednou rukou jsem se opřela o jeho hruď a donutila jsem ho lehnout si. Seděla jsem mu na břiše a smála jsem se jak malý dítě. Při pohledu na jeho tělo jsem si skousla spodní ret. Jack zaúpěl. ,, Co to se mnou děláš,Mio." zasmál se a prudce mě ze sebe shodil. Než jsem se stačila vzpamatovat. Jack byl nade mnou. Ruce měl věděl mé hlavy. Byla jsem v pasti. ,,Jsi nádherná." zašeptal. Ihned jsem začala rudnout. Odvrátila jsem od něj hlavu.
,,Miluji tě Mio."
Podívala jsem se na něj. V jeho očích jsem nenašla žádný záblesk humoru. Viděla jsem jen lásku. Mírně jsem se usmála.
,,Taky tě Miluji, Jacku." řekla jsem a spojila naše rty.(Ježíš, to je slaďárna. :D Asi dostanu cukrovku....ale za chvíli už to přijde...hlavní zápletka příběhu se blíží. ;) Děkuji za komentáře i za hvězdičky. :) Vážím si toho a vždy mě to žene dál. Ještě jednou díky. -Ef )
ČTEŠ
I Believe /Jack Frost/
FanficMia je sedmnáctiletá dívka, která to nemá v životě jednoduché. Jako malá přišla o rodiče. Teď ji vychovává její babička. Mia však tráví většinu dne ve škole, kde ji každý odsuzuje a to jen kvůli jediné věci....a to, že věří. Že věří na Santu, na Zub...