Най-накрая сякаш след часове, колата спря щом влезе в едно място за паркиране. Поглеждайки навън през прозореца, светлият надпис "Палатът на Пери" сияеше, въпреки слънчевите лъчи навсякъде.
Как беше възможно? Нямах си и на идея.
Откопчавайки колана от около тялото ми, се обърнах към Джъстин. Свих веждите си объркано.
Ще тръгваме или?
Усещайки погледа ми върху него, той се обърна към мен. "Какво?" Дръпна се. И да се помисля, че най-накрая не е биполярен...
Борех се с желанието да си завъртя очите. "Отиваме ли или не?" Измърморих. Ако можех да го ударя свободно без да трябва да има последице след това, толкова бих го направила.
"Да." Той се наведе, дърпайки ключа от колата преди да го прибере в джоба си и да излезе, цигарата, която пушеше, стърчеше от едната страна на устните му.
Въздишайки, отворих вратата, излизайки преди да я затворя малко по-силно, от колкото исках.
"Внимавай!" Той изръмжа. "Тази кола струва повече от всичко, което имаш, сложено заедно."
Повдигнах вежда. "Хубаво е да знам." Измърморих саркастично, прибирайки ръцете ми в джобовете на пуловера ми.
Той ме погледна странично. "Отношение." Предупреди ме с поклащане на пръст в моя посока.
Сега си завъртях очите. "Все едно." Погледнах настрани.
Той взе цигарата и я хвърли на земята, преди да я настъпи с подметката на обувката си. Накланяйки глава на една страна, към крайпътния ресторант, започна да ходи, очаквайки да го последвам.
Направих го, за моя изненада.
Щом влязохме, започнахме да ходим към дъното му, когато неговото тяло се сблъска с друго, което накара моито да се удари в гърба му. Аз изстенах, търкайки челото ми.
"Какво по д--" Започнах да псувам, спирайки на средата, усещайки въздухът между нас да се сгъстява щом видях момчето, стоящо там.
Той беше висок, някъде със сантиметър по-висок от Джъстин, ако не същата височина. Той имаше тъмно кафява коса и електрическо зелени очи. Такива, каквите биха могле да те хипнотизират само като ги погледнеш. Имаше доста голяма мускулеста конструкция и дупе, за което да си умреш.
YOU ARE READING
Danger
Romance"They don't call him Danger for nothing." Историята е превод! Препоръчва се за: Тийнейджъри+ Герои: Джейсън МакКенн, Джъстин Бийбър, Оригинален герой (жена), Оригинален герой (мъж) Жанр: Екшън, Драма, Хумор, Болка/Комфорт, Романтика, Трагедия Предуп...