Глава 55 "С какво точно се занимаваш?" (2775 думи)

1.8K 97 5
                                    

Гледна точка на Джъстин:

"Сладък  си, когато си притеснен." Изгука Келси през телефона и можех само до си  я представя как се усмихва самодоволно на себе си, след като го каза.

Изпъшках.  "Не съм притеснен, скъпа." Скарах се аз през телефона, хвърляйки една  топка нагоре във въздуха, преди да я уловя в ръцете си, повтаряйки  действието, като бях поставил телефона си между рамото и ухото ми.

"Не е нужно да ме лъжеш; Знам, че родителите ми могат да бъдат доста смущаващи. Нормално е да си притесняваш."

"За десети път, скъпа, не се притеснявам." Изсъсках нетърпеливо.

Келси само се изкикоти. "Както кажеш, просто бъде себе си и гледай да се облечеш подходящо."

Изсмях  се, завъртайки очи. "Да бъда себе си? Значи искаш да си донеса  пистолета?" Насилих се да се изкикотя. "И какво му има на начина, по  който се обличам?"

"Не" Подчерта тя, въздъхвайки. "Не искам да си носиш пистолета."  Имаше пауза, през която тя вероятно прокарваше пръсти през косата си,  както винаги правеше в такива ситуации. "И се обличаш като гангстер,  Джъстин."

Едва не се задавих със слюнката си. "Гангстер?"

"Дам."  Каза тя, удължавайки 'м'-то за ефект. "Не, че не намирам за секси целия  ти стил на 'гадняр', защото го правя, но на родителите ми не би им се  харесало, ако дойдеш с чифт дънки, тениска и кожено яке. Излизаме на  вечеря, покажи им, че си като всички останали.

"Но аз не съм като всички останали."

"Очевидно." Подчерта Келси. "Знам, че не си, но трябва поне да се опиташ и да се преструваш, че си от обикновения тип момчета. Покажи им, че няма за какво да се притесняват."

Въздъхнах, стискайки очи силно. "Правиш това наистина трудно, скъпа."

"Не, не го правя, просто твърде много те мързи да се облечеш."

Изсмях се, знаейки, че е права.

"Не казвам, че трябва да облечеш костюм, Джъстин. Просто изглеждай прилично."

Кимнах и когато осъзнах, че не може да ме види, отговорих бързо. "Добре."

"Благодаря ти."

"Всичко за теб, скъпа."

Погледнах  нагоре точно навреме, за да видя, че момчетата влизат във  всекидневната. Изправяйки се седнал, хвърлих топката настрани, хващайки  телефона с лявата ми ръка, преди да върна вниманието си към Келси,  пляскайки ръцете на всеки един от тях с дясната ми.

DangerWhere stories live. Discover now