Глава 44 "Искам те толкова много." (4478 думи) част 1

2.8K 135 15
                                    

Гледна точка на Джъстин:

"Какво ти е?" Келси ме попита на момента, в който излязох от колата си и отидох при нея.

Мислено проклех начина, по който можеше да забелязва и най-малките неща в мен. Например, когато настроението ми се променя, тя го усеща.

Аз просто смих рамене, увивайки ръка около нейните. "Нищо."

Дълбока въздишка излезе от перфектните й с форма на сърце устни. Незабавно облизах собствените си, искайки да ги почувствам притиснати до моите.

"Винаги казваш това всеки път, когато те питам." Промърмори тя.

"Е, тогава защо продължаваш да питаш, щом знаеш какъв ще е отговорът ми?" Засмях се, притискайки я към мен.

Тя завъртя очи. "Защото понякога просто ми се иска да се отвориш към мен, вместо да ме лъжеш през цялото време."

Намръщих се, отдръпвайки я от мен. "Уоу, мила, никога не съм те лъгал."

"Да, правел си го и все още го правиш." Каза тя като въпрос на факт. "Всеки път, когато те попитам какво не е наред, когато за твоя информация знам, че нещо те притеснява, ти винаги ми казваш, че е нищо, а аз знам, че има нещо. Достатъчно дълго съм с теб, за да знам кога не си напълно искрен."

"О, така ли?" Засмях се още веднъж. "Какво те кара да мислиш, че те лъжа в момента?" Наблюдавах я със забавление.

"Е, като за начало, тръшна вратата на колата си, когато излезе от нея, а ако не греша, почти ме уби, когато аз го направих. Отнасяш се с колата си сякаш е най-ценното ти притежание и второ." Тя повдигна два пръста. "Имаше такова изражение, сякаш искаше да прегазиш някого."

Кимнах с глава, впечатлен от аргументите й. "Не е зле." Усмихнах се самодоволно. "Никак даже."

Тя се усмихна от постижението си.

"Но." Повдигнах пръст, карайки я да си свие веждите объркано. "Какво те кара да си мислиш, че никога не съм те лъгал, докато съм бил с нормално изражение? Имам предвид, нека бъдем честни, скъпа, когато живееш живот като моя, лъжа е второто ти име." Усмихнах й се широко. "Освен това, рано сутрин е. Наистина ли очакваш да бъда щастлив за това?"

"Аз просто..." Тя сви устните си, местейки тежестта си на една страна. "Знам, че не си ме лъгал."

DangerWhere stories live. Discover now